Medlem

The more you Joe!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Avstängd

signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem

Hur kan jag ha missat den här kanalen ända tills nu?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Avstängd
Avstängd

När han stapplar sådär så tänker man direkt på denna:

Troligen bästa humorkanalen på YT, imo:

rekommenderar även de andra klippen, JonTron är en riktigt skön karaktär

Avstängd

signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem
Medlem

Joe i farten igen.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

"Come on man."


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Avstängd

Joe borde definitivt spärras in permanent på demensboende. Se på vidriga rasistkommentarer som Joe gjort, kommer inte i närheten av Trump:

Finns ännu mer rasistiska kommentarer av Joe.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem

signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Mest kul för de som har sett (eller spelat) Starcraft 2 på proffsnivå, men ändå.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Avstängd

Världens mäktigaste man med kärnvapenkoderna vet inte ens vilken planet han befinner sig på. Mer sorgligt än roligt imo.

Medlem

Heads up angående memes.

https://ec.europa.eu/search/?queryText=%22ran_ad-hoc_pap_fre_...

Medlem

Vågar man posta denna: 🤗🤗


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Avstängd

Tänker en del på Benny Hill. Det görs för lite gubbsjuk humor idag, ingen som vågar förutom Gervais antar jag

Medlem

Någon mer än jag som gillar Bo Burnham? Humor och samhällskritik på ett härligt sätt.


signatur

PSN: MrOakenborn

Gnällkuk

Come on, man!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gammal men ändå, Fuck you, Baltimore!


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Till minne av Trevor Moore som avled i en olycka alldeles nyligen, bara 41 år gammal. Sjukt tragiskt.

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Till minne av Trevor Moore

Så jävla tråkigt. Har följt Whitest kid U Know sen det gick på Ztv och nu senast har jag följt dom när dom i podcastformat bryter ner sina gamla sketcher. En brilliant man som hade så mycket kvar att ge, så overkligt att han är död.

Tack för skratten, Trev!


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Det känns så jävla dåligt att Trevor Moore gick bort, shit alltså. Man går och väntar på att vissa skådisar som varit med en genom hela livet snart kommer falla bort, men då är det av ålder, GAMMAL ålder fan... wkuks nya saker där de bara sitter och prata om deras konstiga sketcher var typ det bästa som hänt YT på år, även om de bara pratar om allt skit de gjort.

Uh.

Det fanns alltid en wkuk-sketch för alla tillfällen för alla personer...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skriv svar