Xbox Game Pass hjälpte Outriders att bli populärt

Robot
Xbox Game Pass hjälpte Outriders att bli populärt

Square Enix glatt överraskade av framgångarna.

#outriders, #people-can-fly, #square-enix


Medlem

Tror att spel utan vidare hype till att börja med kan få en bra boost av att vara typ free på epic eller med på gamepass.. Vet själv att jag provat spel som jag aldrig skulle provat annars för dom varit med där.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Väntar fortfarande på PC release. Skulle aldrig köpa Outriders för sitt sjukt höga pris.

Medlem

Tycker ändå att jag fick en upplevelse som var värd de pengarna som jag köpte spelet för.

Skribent

Utan Gamepass hade jag nog aldrig spelat spelet då det gått under radarn för mig. Men har nu lagt in åtskilliga timmar i det och haft kul.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Körde genom storyn, den var intressant nog att jag ville veta hur det skulle sluta. Tyvärr var det ett stort antiklimax när man fick "förklaringen" på allt, men hade kul ändå. Testade lite endgame men gav upp rätt snabbt när märkte att allt endgame gick ut på var att maxa dps eftersom alla uppdrag var tidsbaserade = ju snabbare, desto bättre loot. Vilket resulterar i alla builds som inte maxar dps blir mkt sämre.
Ett bra spel att testa genom game pass med andra ord. Ser fram emot en tvåa som vidareutvecklar allt, kan bli bra serie på sikt

Medlem

så kommer spelen till game pass pc?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

1
Skriv svar