Nu blir det enklare att få legendariska föremål i Outriders

Robot
Nu blir det enklare att få legendariska föremål i Outriders

Mindre grinding för att få de riktiga dyrgriparna.

#Outriders, #People-can-fly


Inaktiv

Nu har jag kört allt och alla uppdrag så är lagom mättad men fortfarande bra nyheter. Legendary släpptes alldeles för sällan. Rekommenderas annars, bra lir.

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Nu har jag kört allt och alla uppdrag så är lagom mättad men fortfarande bra nyheter. Legendary släpptes alldeles för sällan. Rekommenderas annars, bra lir.

Kul att höra. Jag har varit lite sugen på att testa men andra spel har kommit i vägen. Hur många timmar tar det att ta sig igenom storyn?


signatur

PSN: MrOakenborn

Inaktiv
Skrivet av Oakenborn:

Kul att höra. Jag har varit lite sugen på att testa men andra spel har kommit i vägen. Hur många timmar tar det att ta sig igenom storyn?

Tänkte aldrig på det men kring 20 timmar skulle jag gissa. Inget jättelångt spel men finns en hel del sidouppdrag som är överlag roliga.

Gnällkuk
Skrivet av Oakenborn:

Kul att höra. Jag har varit lite sugen på att testa men andra spel har kommit i vägen. Hur många timmar tar det att ta sig igenom storyn?

Den var klart över förväntan i längd. Jag skulle säga runt 20h kanske. Ska du ta dig an alla smågrejer så är det väl en 10-15h content till.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Tänkte aldrig på det men kring 20 timmar skulle jag gissa. Inget jättelångt spel men finns en hel del sidouppdrag som är överlag roliga.

Skrivet av trickeh2k:

Den var klart över förväntan i längd. Jag skulle säga runt 20h kanske. Ska du ta dig an alla smågrejer så är det väl en 10-15h content till.

20-30 timmar låter ganska lagom i längd tycker jag. Kanske ska ta mig an det på semestern.
Om inte sol, bad, grill och öl kommer i vägen då


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

När det är 0,25% chans för legos att droppa och dom höjer det med 100% så blir det fortfarande sjukt lågt hehe. Riktigt skoj spel i övrigt.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Oakenborn:

20-30 timmar låter ganska lagom i längd tycker jag. Kanske ska ta mig an det på semestern.
Om inte sol, bad, grill och öl kommer i vägen då

Det var riktigt trevligt. 30h låter rimligt, jag har lagt runt 60 men då har jag gjort allt och tagit alla achievements.


signatur

Jump in.

Medlem

Patchen har släppts. Går det att ladda ner den.. 3.4GB på steam.

EDIT: Hmm ok EN patch har iaf släppts.. men det var ingen ny legendary i inventoryt, som de sa förra veckan skulle inkluderas i patchen som ändrar drop rate osv. Iaf enligt ett par youtubers som gick igenom PCF's PR post på forumet var att denna vecka skulle denna patch släppas.. så jag trodde det var denna. antar de skjutit upp "den" patchen för någon ökad drop rate såg jag inte på expeditions heller, om det inte är en "osynlig" ändring.

EDIT2: Deras patch notes kom efter patchen. Detta är patchen som står i denna artikel att den ska komma nästa veckan, men det var denna vecka den kom alltså. Troligen på torsdag så kommer de ge ett till legendary vapen i deras appreciation package eftersom förra blev en total flopp.

1
Skriv svar