Dungeons and Dragons: Dark Alliance väldigt buggigt?

Dex
Medlem
Dungeons and Dragons: Dark Alliance väldigt buggigt?

Har varit väldigt sugen på att testa Dark Alliance nu när det kommer, men efter att ha sett nedanstående "recension" från Skillup på Facebook så tappade jag suget helt. Verkar ju vara löjligt hur buggigt det är.

Någon som har sett någon annan som har testat spelet? Nyfiken på om det kanske har missats massa patchar som kommer på release kanske eller något för så här buggigt kan det ju inte vara när spelet släpps.....

Han visar upp buggar i gameplay i strax över 20 minuter.

Så väldigt nyfiken på om någon annan hört något mer om detta?

Medlem

Varit riktigt sugen på spelet men nu kanske man ska vänta ett tag på några patchar… i ett halvår eller nått… riktigt trist om spelet de släpper är så här buggigt i typ alla aspekter.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Jag har sneglat på spelet också men folk verkar vara kluvna. Vissa hävdar att det är kul medan andra säger att det är värdelöst.
Det finns på Gamepass så jag tänkte testa senare ikväll.

Medlem

Mmm, väntar på Gamepass och ge det en chans.
Det lilla jag sett via Twitch verkar dock helt okej, med dagens standard. Men buggar verkar det finnas ja.

Medlem
Skrivet av Kyathab:

Mmm, väntar på Gamepass och ge det en chans.
Det lilla jag sett via Twitch verkar dock helt okej, med dagens standard. Men buggar verkar det finnas ja.

Det ska vara släppt på game pass på samtliga platformar sägs det, men det verkar vara många som inte kan hitta det i appen av någon anledning. Med det sagt så verkar det onekligen som att man inte direkt missar något... xD

Medlem

Var fan är spelet på store. PS har den sedan imorse men inte xboxen

Medlem

Man undrar ju varför det inte finns på Gamepass ännu. Har laddat ner det på Xbox men kan inte spela det.

Medlem

Fått dåligt betyg överallt... IGN gav det 4 av 10... Också varit sugen på detta då de gamla var mysiga coop spel. Nu försöker jag nog bara glömma detta.

Medlem

På psu.com fick spelet 8/10 - känns skumt...

Medlem

Ah jäklar vilket skitspel det är
Besvikelse numero Uno detta år Och jag som längtat efter detta 😪

1
Skriv svar