Ny Ghost of Tsushima-box tar väck "Only on Playstation"-loggan

Robot
Ny Ghost of Tsushima-box tar väck "Only on Playstation"-loggan
Medlem

Min pc är redo!!
Ett av få ps4 spel jag inte hunnit med innan jag sålde den.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Grymt kul för alla PC only.

Fantastiskt spel.

Strider är jättebra med massor av kul gadgets. Finns olika stances som behövs för att möta diverse fiender. Exempelvis en stance som är bra mot fiender beväpnade med spjut.

Storyn är bra men rätt seg. Grymt bra skurk, Vaas-kvalite. Flera riktigt bra story-moments och cutscenes. Det faller dock, tyvärr, lite då huvudkaraktären är aptråkig.

Utvecklingen av karaktär och styrka är väldigt bra. Ända fram till slutet så växer man och blir starkare.

Grafiken/designen är fantastisk. Witcher 3 upphöjt i 2 i japanska miljöer.

Gillar verkligen att vinden styr en. Så skönt att slippa följa en minimap.

Väldigt bra utbud av kostymer som påverkar gameplay. Möjliggör väldigt olika builds av sin karaktär. Samt har coola looks. Sporrar att göra sidouppdrag.

Inför nästa titel så önskar jag fri klättring likt Assasins Creed samt betydligt bättre sidouppdrag och huvudkaraktär.

Betyg: 4/5


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av korvmos:

Min pc är redo!!
Ett av få ps4 spel jag inte hunnit med innan jag sålde den.

Du har något riktigt bra att se framemot om det nu stämmer.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av korvmos:

Min pc är redo!!
Ett av få ps4 spel jag inte hunnit med innan jag sålde den.

Jäklar vad du måste ha spelat på den PS4an om det bara finns ett fåtal spel du inte hann med att spela.

Medlem

Köpt Ghost of Tsushima för 2 månader sedan. Det står inget text ”Only on Playstation på boxen och den röda är på baksidan istället..

Shit vilken baklogg man kommer få om alla bra PS4 spel trillar över på pc i jämn takt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av PixelNoise:

Köpt Ghost of Tsushima för 2 månader sedan. Det står inget text ”Only on Playstation på boxen och den röda är på baksidan istället..

Förutspår att boxar med Only kommer att vara värda något en dag.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Nu väntar jag bara på nintendo... dags att släppa wii sports på steam.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Sony växer bara mer och mer i mina ögon.
En eloge till Sony


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hoppas! Då jag inte spelat detta ännu på min PS. Vilken positiv framryckning av Sony!

Medlem

Utan tvekan ett av de bästa spelen jag spelat, skulle vara fantastiskt att spela igen i hög bilduppdatering på PC.

Medlem
Skrivet av korvmos:

Min pc är redo!!
Ett av få ps4 spel jag inte hunnit med innan jag sålde den.

Samma här. TLOU ger jag inte mycket för så detta hade varit riktigt nice om det kom. Har precis börjat med Days Gone men inte riktigt kommit in i det.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Grymt kul för alla PC only.

Fantastiskt spel.

Strider är jättebra med massor av kul gadgets. Finns olika stances som behövs för att möta diverse fiender. Exempelvis en stance som är bra mot fiender beväpnade med spjut.

Storyn är bra men rätt seg. Grymt bra skurk, Vaas-kvalite. Flera riktigt bra story-moments och cutscenes. Det faller dock, tyvärr, lite då huvudkaraktären är aptråkig.

Utvecklingen av karaktär och styrka är väldigt bra. Ända fram till slutet så växer man och blir starkare.

Grafiken/designen är fantastisk. Witcher 3 upphöjt i 2 i japanska miljöer.

Gillar verkligen att vinden styr en. Så skönt att slippa följa en minimap.

Väldigt bra utbud av kostymer som påverkar gameplay. Möjliggör väldigt olika builds av sin karaktär. Samt har coola looks. Sporrar att göra sidouppdrag.

Inför nästa titel så önskar jag fri klättring likt Assasins Creed samt betydligt bättre sidouppdrag och huvudkaraktär.

Betyg: 4/5

Haha även om jag också ger spelet 4/5 så tyckte jag badguyen var tråkig, huvudkaraktären var bra och jag gillade klättringen! Men jag gillade heller inte sidouppdragen.

OT: Kul för alla PC-spelare!

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Haha även om jag också ger spelet 4/5 så tyckte jag badguyen var tråkig, huvudkaraktären var bra och jag gillade klättringen! Men jag gillade heller inte sidouppdragen.

OT: Kul för alla PC-spelare!

Så olika man kan uppleva saker och ting

Tråkigt att jag förespråkar ändringar som hade skadat en uppföljare för dig!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Medlem

Vore trevligt.
Vill slippa PS (är en missnöjd f.d anställd hos klåparna), så alla spel är välkomna till PC så jag kan lira dom med Elite controllern...


signatur

Scandinavian XBOX Network Gamers

Medlem

Har sneglat på det här under snart ett års tid nu. Är väldigt intresserad, men min PS4 Pro ligger undangömd i TV-möbeln utan några som helst kablar inkopplade och jag blir nästan lite matt av att tänka på att fixa det där, och kontrollerna... ja, vetefasen var de är nu. Plus, det finns så många andra spel jag inte spelat genom ännu på min PC, bland annat Days Gone som jag håller på med nu.

Vore hur som helst finfint med Tsushima till PC

Medlem
Skrivet av Freakon:

Så olika man kan uppleva saker och ting

Tråkigt att jag förespråkar ändringar som hade skadat en uppföljare för dig!

Vi är i alla fall enig om en sak!

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Jäklar vad du måste ha spelat på den PS4an om det bara finns ett fåtal spel du inte hann med att spela.

Ska nog om ett litet ”av Ps-exklusiva” i den meningen


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Vore ju nice om dom kunde få ur sig en PS5-version snart…

Medlem
Skrivet av whoo:

Vore ju nice om dom kunde få ur sig en PS5-version snart…

Tror inte dom kommer släppa en ps5 version med ray tracing, dualsense fixad osv.
Dock har dom ju släppt för längesen att spelet är bättre på ps5 med 60fps läge.

Medlem

Detta är nog det enda spelet som get mig ångest att jag inte äger en playstation maskin. Ser så otroligt coolt ut


signatur

Allätare

ZF
Medlem
Skrivet av PixelNoise:

Köpt Ghost of Tsushima för 2 månader sedan. Det står inget text ”Only on Playstation på boxen och den röda är på baksidan istället..

Omslagen i artikeln är från en EU och en US box.

Storspel brukar också släppas med en massa olika omslag även inom regioner, som TLOU hade en med day one border på som enbart såldes av Elgiganten till exempel. Så de kan ju helt enkelt missat att sätta dit något annat istället.

Avstängd
Skrivet av gonzo247:

Detta är nog det enda spelet som get mig ångest att jag inte äger en playstation maskin. Ser så otroligt coolt ut

Det är riktigt bra!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Skulle lätt köpa det igen till pc'n, väldigt bra spel.
Skulle gärna vilja kräma upp det till max också.

1
Skriv svar