Phil Spencer är säker på att Halo Infinite släpps senare i år

Robot
Phil Spencer är säker på att Halo Infinite släpps senare i år

Inget spikat släppdatum, men de har ett fastställt tidsspann.

#343-industries, #Halo-infinite


Medlem

Hehe brukar ni lägga upp grejer så här tidigt ? Själv slutar man jobbet snart efter en lång natt. Godmorgon godnatt

Skribent
Skrivet av Fiigaro:

Hehe brukar ni lägga upp grejer så här tidigt ? Själv slutar man jobbet snart efter en lång natt. Godmorgon godnatt

Jodå, sedan en tid tillbaka Hoppas du får en god dags sömn.

Inaktiv
Skrivet av Fiigaro:

Hehe brukar ni lägga upp grejer så här tidigt ? Själv slutar man jobbet snart efter en lång natt. Godmorgon godnatt

Samma Gött med lite nytt på FZ i väntan på att få gå hem

Medlem

Det vore fränt med en tidig release i september/oktober. Jag tror de vill undvika att göra en EA och placera Halo i mitten av Battlefield 2042 och Call of Duty.

Medlem

Jag önskar jag kunde fastna för ett Halo-spel. Jag är ju Xboxare men har inte gillat spelen jag testat.
Vad är det för fel på mig?
ODST var bara mörkt och segt. Sprang i en stad. Jag vill ha met episkt. Ska jag testa definitive collection eller vad det heter och spela från början?
Det är single player jag är ute efter. Tänk första Unreal (ja sååå gammal är jag)


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Jag önskar jag kunde fastna för ett Halo-spel. Jag är ju Xboxare men har inte gillat spelen jag testat.
Vad är det för fel på mig?
ODST var bara mörkt och segt. Sprang i en stad. Jag vill ha met episkt. Ska jag testa definitive collection eller vad det heter och spela från början?
Det är single player jag är ute efter. Tänk första Unreal (ja sååå gammal är jag)

Jag skulle nog säga att det inte är fel att vara annorlunda. Du har ju försökt att gilla spelen så varför tvinga sig själv?

Jag kan tex själv se storheten i monster Hunter men känner själv att om jag skulle investera i den serien så måste jag släppa så mycket annat som jag inte känner är värt det.

Medlem

Kul o se dropped frames, få större traction med ex interview med Phil .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Jag önskar jag kunde fastna för ett Halo-spel. Jag är ju Xboxare men har inte gillat spelen jag testat.
Vad är det för fel på mig?
ODST var bara mörkt och segt. Sprang i en stad. Jag vill ha met episkt. Ska jag testa definitive collection eller vad det heter och spela från början?
Det är single player jag är ute efter. Tänk första Unreal (ja sååå gammal är jag)

Nu var jag mer av en Halo-räv tidigare, men kör i sådana fall definitivt originaltrilogin i Master Choef Collection (om det är episkt och singleplayer du är ute efter).

Första Halo ligger mig varmt om hjärtat🙂😊

Medlem

Jag tror att det är 15 November 2021. Om jag inte minns fel var det det datumet 15 November 2001 Halo först släpptes. Och om Xbox släpper Halo Infinite det datumet och det är mellan Battlefield 2042 och Call Of Duty kommer dem spelen inte ha en chans mot Halo 20th Anniversary.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Freeman79a:

Jag tror att det är 15 November 2021. Om jag inte minns fel var det det datumet 15 November 2001 Halo först släpptes. Och om Xbox släpper Halo Infinite det datumet och det är mellan Battlefield 2042 och Call Of Duty kommer dem spelen inte ha en chans mot Halo 20th Anniversary.

Det vore logiskt. Men jag tror inte att Microsoft är nog nostalgiska om det datumet skulle krocka med ett annat storspel. Bara de slipper konkurrera med CoD är det nog lugnt. Halo är inte lika stort i dag som det var 2007.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Det vore logiskt. Men jag tror inte att Microsoft är nog nostalgiska om det datumet skulle krocka med ett annat storspel. Bara de slipper konkurrera med CoD är det nog lugnt. Halo är inte lika stort i dag som det var 2007.

Men med tanke på att multiplayer är gratis denna gång så kanske fler blir lockade att testa. Jag har aldrig varit intresserad av CoD eller BF multiplayer förut men kommer definitivt att testa Halo MP denna gång (dock inte för att det är gratis då jag har game pass men för att kändes roligare på det lilla jag sett)


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Undrar om de recappar 5:an i och med att den inte nådde PC?!
Blir ju litet tomrum annars. Hur dålig den än må vara.

Skrivet av Pretorian24:

Jag önskar jag kunde fastna för ett Halo-spel. Jag är ju Xboxare men har inte gillat spelen jag testat.
Vad är det för fel på mig?
ODST var bara mörkt och segt. Sprang i en stad. Jag vill ha met episkt. Ska jag testa definitive collection eller vad det heter och spela från början?
Det är single player jag är ute efter. Tänk första Unreal (ja sååå gammal är jag)

Spelade igenom samlingen under vintern och våren, måste säga att serien är ju lite överskattad men likväl kul att fått möjligheten att spela den. Finns mycket bättre singleplayer spel där ute annars.

Tror att jag gillade tvåan alternativt Reach mest, och ODST som du nämner var överlägset sämst.
De andra spelen är betydligt mer varierade än ODST i både uppdrag och kartor.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar