Greedfall får (gratis) next-gen-uppgradering, plus nytt story-dlc

Robot
Greedfall får (gratis) next-gen-uppgradering, plus nytt story-dlc
Medlem

Alltså som PC spelare är ju denna generation av nya konsoler så fullständigt värdelösa, handlar bara om upplösning och fps, vilket redan är "optimalt" på PC. Förra generationen fick vi iaf bättre grafik på spel som "uppgraderades"

Medlem

Fan va trevligt, ett bra incitament för mig till att dra ur tummen och lira klart spelet


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Medlem

Suveränt att få lite nytt att spela i detta underbara spel

Medlem

Visste inte att en expansion var på gång. Har spelat det här en del på sistone och tycker det är ganska kul. Lite rough around the edges, men tycker storyn och sidouppdragen har varit intressanta.

Ambassadör
Xbox

Ibland lönar det sig att låta något ligga i backloggen och gotta till sig innan det spelas!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Ibland lönar det sig att låta något ligga i backloggen och gotta till sig innan det spelas!

Jag spelade det för några månader sen, blev positivt överraskad! Kommer helt klart spela expansionen.

Undrar om den kommer ingå i gamepasset? Om den inte gör det, kommer det funka att bara betala för expansionen?


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Xeran:

Jag spelade det för några månader sen, blev positivt överraskad! Kommer helt klart spela expansionen.

Undrar om den kommer ingå i gamepasset? Om den inte gör det, kommer det funka att bara betala för expansionen?

Tror inte att expansionen kommer till Game Pass, det är mest till first party-spel som det händer ibland. Däremot så går det att köpa den separat och jag tror inte att den var så dyr, runt $7.


signatur

Jump in.

Medlem

Utmärkt spel, blir till att inhandla DLC och dra igenom en omgång till.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar