Insomniac jobbar på ett nytt multiplayer-projekt

Robot
Insomniac jobbar på ett nytt multiplayer-projekt

Men vad kan det röra sig om?

#Insomniac-games


Medlem

hoppas det inte är ett nytt all 4 one eller liknande utan ett nytt IP

Gnällkuk

Bara det inte är ännu en souls-klon…


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Låter inte allt för intressant då jag är singleplayer fokuserad

Medlem

Man blir lite orolig när två av sonys bästa studios lägger fokus på mpspel, det har ju bekräftats att även naughty dog gör det. Hoppas inte Sony tappar greppet och glömmer vad som gjorde ps4 så framgångsrik för inte fan var det mpspel

Medlem
Skrivet av Dengode:

Man blir lite orolig när två av sonys bästa studios lägger fokus på mpspel, det har ju bekräftats att även naughty dog gör det. Hoppas inte Sony tappar greppet och glömmer vad som gjorde ps4 så framgångsrik för inte fan var det mpspel

Jag tror inte att någon behöver oroa sig.

Last of Us 2 är det första spelet av Naughty Dog efter Uncharted 1 som inte har multiplayer. Det ryktas att just MP-läget som skulle vara i TLOU2 som brutits ut till ett separat spel.

Insomniac brukar jobba med ett flertal projekt samtidigt så det behöver inte betyda att man bytt fokus på något sätt.

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag tror inte att någon behöver oroa sig.

Last of Us 2 är det första spelet av Naughty Dog efter Uncharted 1 som inte har multiplayer. Det ryktas att just MP-läget som skulle vara i TLOU2 som brutits ut till ett separat spel.

Insomniac brukar jobba med ett flertal projekt samtidigt så det behöver inte betyda att man bytt fokus på något sätt.

Hoppas du har rätt!

Avstängd

Hoppas på en uppföljare till spiderman. Jag vet att det finns till PS5 men det är inte samma sak att vara någon annan än Peter Parker. Tyckte dom gjorde honom otroligt bra i första spiderman.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Inte förvånande direkt då multiplayer concept kan generera pengar i åratal. Får hoppas det inte tar fokus från deras single player upplevelser bara.

Skribent

Var det inte Insomniac som gjorde "Army of Two" spelen? En lyckad återupplivad franschise så är det dags för nästa?

edit: Restiance var det visst, inte Army of two.

Medlem

Tror på nått ”into the spiderverse” relaterat. De nämner melee-combat och boss-fighter i annonsen. Känns rimligt att bygga vidare på spiderman med samma motor.

Medlem

Ett nytt Resistance hade man ju inte tackat nej till!

1
Skriv svar