Final Fantasy VII kunde haft pole dancing

Robot
Final Fantasy VII kunde haft pole dancing

Vi kunde ha fått se Cloud visa sina pole dancing skills.

#Final-Fantasy-VII, #Rollspel, #Square-Enix


Medlem

Too bad.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Skribent

Insåg nu att Cloud ser ut som Yohio.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Insåg nu att Cloud ser ut som Yohio.

Yohio ser ut som Cloud. Han copyrightade sin look -97 😉

Skribent
Skrivet av MLundin:

Yohio ser ut som Cloud. Han copyrightade sin look -97 😉

haha, ja sant..fel ordning


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Uninstall 🙄

Ett så fruktansvärt långt och fånigt inslag i spelet att jag inte orkade lira mer… där försvann all episkt kamp och världens undergång mot ett påtvingat PKinslag som var sjukt cringe:igt.

Uninstall och till tradera 🤣

Medlem
Skrivet av Kaffeglass:

Ett så fruktansvärt långt och fånigt inslag i spelet att jag inte orkade lira mer… där försvann all episkt kamp och världens undergång mot ett påtvingat PKinslag som var sjukt cringe:igt.

Uninstall och till tradera 🤣

Inslaget är från 97.

Då var inte PK uppfunnet.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Släpp det som DLC, Square Enix. Kör ba' kör!


signatur

"I enjoy the sight of humans on their knees"

Medlem
Skrivet av Kaffeglass:

Ett så fruktansvärt långt och fånigt inslag i spelet att jag inte orkade lira mer… där försvann all episkt kamp och världens undergång mot ett påtvingat PKinslag som var sjukt cringe:igt.

Uninstall och till tradera 🤣

Gick du och lämnade tillbaka originalet också för 20+ år sedan om du körde det?

Medlem

trevligt det hade varit, men också kanske tifa kunna gått upp där och givit oss en show =D

Medlem
Skrivet av Natrium:

trevligt det hade varit, men också kanske tifa kunna gått upp där och givit oss en show =D

Ehhh...lite cringe-varning på den kommentaren, men nej tack. Tycker de gjorde ett bra jobb som det är. Det finns gott om fan-skapat material när det kommer till Tifa som det är.

Avstängd
Skrivet av Luciphear:

Ehhh...lite cringe-varning på den kommentaren, men nej tack. Tycker de gjorde ett bra jobb som det är. Det finns gott om fan-skapat material när det kommer till Tifa som det är.

Tifa är min tjej för paxade henne 97. Ni får fråga mig först om hon ska dansa för er!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Ehhh...lite cringe-varning på den kommentaren, men nej tack. Tycker de gjorde ett bra jobb som det är. Det finns gott om fan-skapat material när det kommer till Tifa som det är.

Fan skapat ja men det ska vara canon

Medlem
Skrivet av Natrium:

Fan skapat ja men det ska vara canon

Är det inte nog med din kanon?

Medlem
Skrivet av Kaffeglass:

Ett så fruktansvärt långt och fånigt inslag i spelet att jag inte orkade lira mer… där försvann all episkt kamp och världens undergång mot ett påtvingat PKinslag som var sjukt cringe:igt.

Uninstall och till tradera 🤣

Haha Jag satt med hakan i golvet och gapskrattade mig igenom hela scenen, vet inte vad jag hade förväntat mig från org spelet, misstänkte att det inte skulle vara rakt av men det var inte detta.
Tycker det var ett roligt och avslappnat bryt från storyn när man ändå bara sprang runt och gjorde side quests.

Gissar att du inte gjorde handmassage heller? xD


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Det känns som att det kvittar.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Är det inte nog med din kanon?

Mjo förvissa det har du en poäng i.

Medlem

Meh en mindre del av av original spelet som tar mycket mer plats nu och bara göra remake sämre. Fast remaken är redan riktigt dålig och tråkig så det gör ingen nytta och detta tar bara tid från det som behövs bli bättre och var bättre i originalet.

Avstängd
Skrivet av Sille:

Meh en mindre del av av original spelet som tar mycket mer plats nu och bara göra remake sämre. Fast remaken är redan riktigt dålig och tråkig så det gör ingen nytta och detta tar bara tid från det som behövs bli bättre och var bättre i originalet.

FF7 är bland det bästa jag spelat på playstation så där tycker vi olika.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Inslaget är från 97.

Då var inte PK uppfunnet.

"The modern pejorative usage of the term emerged from conservative criticism of the New Left in the late 20th century. This usage was popularized by a number of articles in The New York Times and other media throughout the 1990s and was widely used in the debate surrounding Allan Bloom's 1987 book The Closing of the American Mind. The term gained further currency in response to Roger Kimball's Tenured Radicals (1990) and conservative author Dinesh D'Souza's 1991 book Illiberal Education."


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Pk har funnits sedan urminnes tider. Förr var det mest dom kristna som stod för vad som var pk eller inte. Amerika har haft jätte mycket pk tjafs som tex paniken över metall rock rollspel tv spel mm mm mm. Skillnaden är att det var mest konservativa nissar som höll på med det på den tiden. Och gör det än som när Trump kastade ut (följde aldrig upp om han lyckades)Trans personer ur armén. Det är typisk pk som den alltid har varit.

1
Skriv svar