Ghost of Tsushima: Director's Cut ser ut att komma till Playstation

Robot
Ghost of Tsushima: Director's Cut ser ut att komma till Playstation
Medlem

Det här nog spelet som har den bästa atmosfären någonsin enligt mig! Jag kan rida omkring på ön i timtal och bara njuta!

Medlem

Hoppas att det hamnar på PC i samma veva också... Verkligen ett spel jag känner att jag saknar i tillvaron.

Medlem

Grymt om så är fallet! Mer Ghost of Tsushima åt folket!😃

Inaktiv

Hoppas man kan uppgradera från vanliga utgåvan, inte så pigg på att köpa om hela spelet.

Medlem
Skrivet av Patashnic:

Hoppas man kan uppgradera från vanliga utgåvan, inte så pigg på att köpa om hela spelet.

Förhoppningsvis free upgrade a la FF7 remake intergrade (med option att kunne köpa till eventuellt DLC/expansion).

Inaktiv
Skrivet av MLundin:

Förhoppningsvis free upgrade a la FF7 remake intergrade (med option att kunne köpa till eventuellt DLC/expansion).

Precis så vill jag att det blir.

Skribent

My katana is ready.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

My katana is ready.

My PlayStation 5 is ready. In a couple of days that is...

Beställde en PS5a för några timmar sedan och den ska komma inom 2-5 dagar. Har Ghost of Tsushima till PlayStation 4 som jag köpte vid launch förra sommaren. Tyvärr fastnade jag aldrig för spelet. Mycket för att jag blivit bekväm med hög fps i spel genom att jag lirar på PC som huvudplattform och då känns 30 fps segt o väldigt störande. Därför bestämde jag mig för att avsluta mitt lirande och spara titeln till PlayStation 5 så att jag får uppleva spelet med 60 frames + vassare grafik.

Nu kommer jag ge spelet en rejäl chans och se vad all the talk is about.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Nyfiken på vad det innebär? Vad jag minns från originalet så löpte det ingen brist på varken spillt blod, eller Jin Sakais nakna röv. Och enligt IGN så har både originalet och Directors cut samma rating.

Medlem

Håller på att spela igenom det nu på ps5 ca 40 timmar in, rensat 2/3 områden. Riktigt jäkla bra.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Ett av de få spel i min PS4 backlog till PS5 jag inte köpt. Ser fram emot directors cut och kanske tar tag i det då.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Låter kul. Kört igen 3 ggr hittills, så väntar på Ikishima.


signatur

I drank what?

Avstängd

Har fortfarande inte spelat det då jag inte fått tummen ur att köpa ps5 än. Tänker inte betala överpris till någon smutsig scalper heller så det får bli när det blir helt enkelt!

Avstängd

Fick min D.C idag till PS5. Har för mig releasen egentligen är på fredag? Ska bli intressant.

Medlem

Hur köper man directors cut med PS5 uppgraderingen, hittar bara directors cut för ps4 på playstation store.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

1
Skriv svar