CD Projekt är nöjda med Cyberpunk 2077:s nuvarande prestanda

Medlem
Skrivet av anon_319967:

Ju mer jag lyssnar på dig ju mer inser jag Cyberpunk 2077s brister. Det var faktiskt en spontan tanke jag hade medan jag spelade. De klarar av att göra många moment av spelet ok - men det blir aldrig den där önskestandarden. Om stiderna var som CoD då skulle det vara UNDERBART. Om bilåkandet var som Need for Speed Underground så skulle det vara UNDERBART. med mera. Men det når aldrig riktigt det där.

Nu har jag hunnit spela Deus Ex lite grann och kan ju direkt säga att en orsak till att fiender har svårt att upptäcka en kan att ha med att man är OSYNLIG 🤣. Nå, jag förstår varför vissa skulle önska att Cyberpunk hade Deus Ex smygfunktioner.

Ett slags stort klagomål på Cyberpunk som jag aldrig lagt fram tidigare är bristen på att analysera Braindance för att klara spelet. Det är några få sådana men Braindance var faktiskt något jag verkligen gillade att vara i och försöka luska ut ledtrådar. Mer av detta skulle vara trevligt.

Smaken är ju som baken också. ^^ Självklart blir inget spel perfekt (vill jag hävda i alla fall, även om en del placerar något enskilt sådant på en slags piedestal), men det är frustrerande att uppleva så mycket förlorad potential som jag känner att Cyberpunk 2077 ändå hade/har.

Vad gäller Braindance är det ju verkligen ett lysande exempel på ett briljant och skitkul koncept som aldrig får blomma ut i spelet - det är kul att det är inkluderat överhuvudtaget, men det kunde ju blivit så, så mycket mer.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

123
Skriv svar