Bad Company 2-kartor förblir gratis

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Hardboiled15:

Fint DICE att ni ger ut "nya banor" som inte alls är nya banor utan nya spellägen som redan fanns på skivan istället för att fixa spelet som är ett av de mest trasiga online FPS spelen jag kört. Nya maps kan man ge ut då spelet lyckas lämna beta stadiet och folk kan njuta fullt ut av de redan existerade banorna.

Om du tror att dom satsar hela sin personalstyrka på att ge ut 2låsta maps så är du rätt blåst.

Du bör hänga mer på det officiella forumet. Du får reda på allting där. Vi har inte hört ett ord från DICE på några dagar, och den senaste patchen de släppte innehöll 5 fixes som inte ens var märkbara.

Men sluta agera gnällkärring, ta emot det som erbjuds gratis, och njut av ett kul spel!


signatur

Retro.

Medlem

Haha, många Mw2 fanboys som blir arga ser jag.

Medlem

Vem fan köper begagnat iaf.

Inaktiv

DICE, NI HAR FÅTT EN TILL SPELARE I PÅSEN, ÄNTLIGEN ETT FÖRETAG SOM FATTAR ATT GRATIS --> GER PENGAR, TRO DET ELLER EJ

FUCK INFINITY WARD, DOM FÖRSTÖRDE JUST MW.....

Medlem

:>


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

Gratis är gott


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Hoppas dem inte gör som BF 2 och BF 2142 med DLC, att alla som köper dlc kmr få nya vapen och grunkor och alltså köpa sig till övertaget.

Frstn kmr Northern Strike bli gratis snart lr?

Medlem

Patetiskt att promota det som ett mappack , det är två gametypes som läggs till..

Medlem

Haha! Fy fan vilket mygel. De snackar om att de är goda utvecklare för att de ger ut "nya" kartor gratis. Det är ju gamla kartor som vi redan betalat för redan från början när vi köpte spelet.

Nu klappar de sig själva på bröstet och säger "VI ÄR DICE, VI GER ER GRATIS..." Så fan heller. Kan sätta pengar på att när officielt nytillverkade kartor kommer ut (som inte redan fanns på skivan när vi köpte den), kommer vi att få betala för det.
DICE kommer då skylla på stygga EA när det blir ifrågasatta om "varför gå från gratis till betalning"?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Gratis är gott, men kvalité är bättre.
Ngt jag vill se är Karkand på BC2. Vore grymt coolt med alla hus i staden och ngn special edition på tickets där så man verkligen hinner förstöra allt.

Inaktiv

själv vill jag se den kinesiska kärnkraftverksbanan från BF2. Den var riktigt häftig när man stormade ön med helikoptrar: )

Medlem

Att gratis maps för FPS blivit så ovanligt så det blir nyhetsspektakel av det hela, tycker jag är rätt sorgligt i sig. Det var ju normen, tills Xbox Live kom...

Medlem
Skrivet av Golvis:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Hardboiled15:

Fint DICE att ni ger ut "nya banor" som inte alls är nya banor utan nya spellägen som redan fanns på skivan istället för att fixa spelet som är ett av de mest trasiga online FPS spelen jag kört. Nya maps kan man ge ut då spelet lyckas lämna beta stadiet och folk kan njuta fullt ut av de redan existerade banorna.

Om du tror att dom satsar hela sin personalstyrka på att ge ut 2låsta maps så är du rätt blåst.

Du bör hänga mer på det officiella forumet. Du får reda på allting där. Vi har inte hört ett ord från DICE på några dagar, och den senaste patchen de släppte innehöll 5 fixes som inte ens var märkbara.

Men sluta agera gnällkärring, ta emot det som erbjuds gratis, och njut av ett kul spel!

Klart jag tar emot det som är gratis. Men jag har med all rätt att yttra mig om vad jag tycker. Jag säger det igen, detta var inte gratis. Dessa banor har jag betalat för med mina 449 kr som jag köpte spelet för. Banorna var redan på skivan från första början, men inte aktiverade.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

fixa spelet som är ett av de mest trasiga online FPS spelen jag kört.

Oj, oj... du kan inte ha spelat många online FPS om du tycker att BF:BC2 är ett av de mest trasiga online FPS du spelat...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:
Skrivet av Hardboiled15:

fixa spelet som är ett av de mest trasiga online FPS spelen jag kört.

Oj, oj... du kan inte ha spelat många online FPS om du tycker att BF:BC2 är ett av de mest trasiga online FPS du spelat...

Det är absolut ett av de trasigaste FPS'en som spelas idag.

Medlem

jag har inget problem med 15-40kr men inte ett öre mer för extra banor och då skall det vara ny producerade banor inte omgjorda banor som redan fanns eller funnits. detta är dock min åsikt. grattis e alltid gött men jag vet oxå villken tid det tar att göra en bana perfekt.

Medlem

Ju mer PR och löften jag hör för BC2, desto mer längtar jag till BF3
BC2 var inte riktigt min grej även om jag fortsätter spela det med klanen, däremot har jag stora förhoppningar på ett nytt Battlefield 3.
(Så länge de väljer att utveckla det till PC i första hand, SEN kan de konvertera det till konsol!!)

123
Skriv svar