Parkour-kurs på torsdag, i ny Dying Light 2-genomgång

Robot
Parkour-kurs på torsdag, i ny Dying Light 2-genomgång
Medlem

Mycket intressant. Tack för påminnelsen!

Medlem

Mycket, mycket efterlängtat spel..!. Ska bli mäktigt att få utforska den nya stora världen som TechLands har skapat inför 2an. Får se hur de olika valen i storyn kommer ha för betydelse under din spelgång.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Mycket, mycket efterlängtat spel..!. Ska bli mäktigt att få utforska den nya stora världen som TechLands har skapat inför 2an. Får se hur de olika valen i storyn kommer ha för betydelse under din spelgång.

Jag håller med fullständigt! Hoppas (önsketänkande) Techland visar upp hur det ser ut på olika plattformar. Med tanke på att det numera finns raytracing ,olika upplösningar och antalet bilder per sekund. Hehe

Medlem

Längtar efter det här. Grundspelet var guld. Hoppas som ni andra säger att ens olika val får konsekvenser.

Medlem

Även om jag är taggad så är jag besviken på att de valt att inte ha med ”skjutvapen” i tvåan. De lyfte första spelet för mig (tex revolvrarna i The Following).


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ska man bli en zombie eller vadå? Fattar inte riktigt vad de menade.

Medlem

Såg inte hela streamen, vart nämnde de om att de inte skulle bli några skjutvapen? Om så är fallet så tappar jag all hype, lite variation vill jag ha iaf, det som gjorde ettan så kul för min del.

Medlem
Skrivet av X-TroNiC:

Såg inte hela streamen, vart nämnde de om att de inte skulle bli några skjutvapen? Om så är fallet så tappar jag all hype, lite variation vill jag ha iaf, det som gjorde ettan så kul för min del.

Har inte hunnit se hela streamen heller, men jag läste det i en intervju med dem för några månader sedan. Det skulle finnas en hemmagjord hagelbrakare men det var det enda. Men vi kan ju hoppas att jag missuppfattade😊


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ser rysligt bra ut


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Verkar lovande, ja.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Jag ville inte se den, vill inte spoila mer


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Eventuell spoiler

Skräckdelen där man smyger bland vilande infekterade verkar otrevlig. Jag som hade svårt spela Alien spelet. : )

Medlem

Kul att de tagit in David Belle igen för uppföljaren. Pionjär och legend inom parkour. Han har sin egen karaktär i nya spelet också - Hakon.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Kul att de tagit in David Belle igen för uppföljaren. Pionjär och legend inom parkour. Han har sin egen karaktär i nya spelet också - Hakon.

https://i.imgur.com/kMnc6ql.jpg

Grymt! Bara för det är det nästan dags att återigen titta på Banlieue 13, var alldeles för länge sedan😊


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

1
Skriv svar