Dead Spaces Youtube-konto har, av någon anledning, uppdaterats

Robot
Dead Spaces Youtube-konto har, av någon anledning, uppdaterats
Medlem

Helt underbar spelserie(1:a än så länge). Hoppas på en remake eller en 4:a. Spelar igenom 1:an nu för första gången. Bättre sent än aldrig.
Väldigt bra story, grafik(2008) och ljud.
5/5
Spelar 1;an på impossible och försöker ta mig igenom utan att bli besegrad en enda gång-

Medlem

Tippar på en remake-trilogi.

Medlem

Grymt taggad, hoppas de inte är nå woke-skräp som de solkat ner detta med nu bara. EA är ju helt overrun these days.

Medlem

Får hoppas de klämmer ut en film till också 😁

Medlem

2:an är min favorit i serien.

Quake-konnässsör

Remake, OK.

Att de ska göra en ny del i serien, They are gonna fuck it up!

De första två spelen är helt underbara. Det tredje spelet hade vi stora problem med när vi skulle köra CO-OP, blev tvungna att köra via Tunngle för att få det att fungera, ville inte gå att spela genom det inbyggda sättet över nätet.

Medlem
Skrivet av Kiario:

Spelar 1;an på impossible och försöker ta mig igenom utan att bli besegrad en enda gång-

Klarade det häromdagen. Aldrig varit så stressad.
Alldeles underbart!

F.ö så är jag taggad som en brinnande gris!
Can I haz moar rymdskräck plz?

Medlem

Helt klart är något på gång. Det börjar närma sig deras live och helt plötsligt ändrar de profilbild efter 8 år.

Medlem
Skrivet av almblad:

Remake, OK.

Att de ska göra en ny del i serien, They are gonna fuck it up!

De första två spelen är helt underbara. Det tredje spelet hade vi stora problem med när vi skulle köra CO-OP, blev tvungna att köra via Tunngle för att få det att fungera, ville inte gå att spela genom det inbyggda sättet över nätet.

Näe usch, ingen remake, originalet håller än idag.
Reboot hade nog varit bäst, det ballar ju ur ordentligt i 3:an, kommer inte ihåg ifall 2:an hade samma problem.

Gillade ettan och extraction var väl helt ok.
Kanske VR titel på G?😁

Medlem

https://venturebeat.com/2021/07/01/dead-space-remake-is-in-th...

Hmm, om det där nu är sant så är det väl confirmed helt och hållet nu.
Gamespot verkar även ha rapporterat detta, så nu är väl nyheten ute antar jag. Kommer väl visa under sin live den 22:a.

1
Skriv svar