Hackare hackar Apex Legends för att klaga över hackare i Titanfall

Robot
Hackare hackar Apex Legends för att klaga över hackare i Titanfall

Respawn tycks dock ha fått ordning på situationen.

#Apex-legends, #Titanfall


Medlem

Yo dawg, I heard you like hacks!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ibland behövs drastiska åtgärder


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Min polare stängde ner det fönstret så snabbt att han inte ens hann reflektera över innehållet. Jag satt på Discord med honom när han sade att ett spam-fönster dykt upp under spelet. I was like "What?"


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

En hackare hackar Apex på grund av andra hackare som hackar Apex. Tänk om dem hackarna hackar Apex för samma orsak?

Medlem

Ett av studions spel hackas för att ett annat av studions spel är för lätt att hacka, men man hävdar att det spel man hackar gör man för att det får alla patchar och hjälp som det första hackade spelet inte får? Pinsamt för EA/Respawn.

Medlem
Skrivet av Landelusen:

Ett av studions spel hackas för att ett annat av studions spel är för lätt att hacka, men man hävdar att det spel man hackar gör man för att det får alla patchar och hjälp som det första hackade spelet inte får? Pinsamt för EA/Respawn.

Pengarna talar.
Gissar att Titan fall drar nog inte ens in en bråkdel vad apex gör.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Pengarna talar.
Gissar att Titan fall drar nog inte ens in en bråkdel vad apex gör.

Självklart är det så, men att bli hackad för att påminna om hack i andra spel är mestadels patetiskt. Visar tydligt att man inte lär sig och ger sken av direkt inkompetens, tycker jag.

Medlem
Skrivet av Landelusen:

Självklart är det så, men att bli hackad för att påminna om hack i andra spel är mestadels patetiskt. Visar tydligt att man inte lär sig och ger sken av direkt inkompetens, tycker jag.

Ja det håller jag med om.
Dåligt av EA/respawn


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Verkar vara ett stabilt och säkert spel.

Medlem
Skrivet av UntouchableFart:

En hackare hackar Apex på grund av andra hackare som hackar Apex. Tänk om dem hackarna hackar Apex för samma orsak?

Och tänk om ännu en hackare hackar vidare för att en annan hacker hackade Apex för att massor av hackers hackar Titanfall?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ibland behövs drastiska åtgärder

Aaa, ibland så måste man ju begå brott för att få skrika lite om sitt favoritspel.

Medlem
Skrivet av spikes:

Aaa, ibland så måste man ju begå brott för att få skrika lite om sitt favoritspel.

Det blir så när nån får nog till slut. Man tar tag i det med egna händer. Fick EA känna på egen medicin.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Går lite snack om att detta är gjort av samma person som tagit sig in i titanfall1/2s servrar för att jävlas med savetitanfall "rörelsen".
Blir lite motsatt effekt att förstöra respawns cashcow, speciellt med tanke på risk för laglig åtgärd.

Oavsett anledning så lär detta röra om i grytan hos respawn så att dom faktiskt tar tag i skiten, det börjar bli lite löjligt nu.

Skrivet av smuts:

Och tänk om ännu en hackare hackar vidare för att en annan hacker hackade Apex för att massor av hackers hackar Titanfall?

Men om dessa hackare hackar Titanfall för att en annan hackare hackar Apex på grund av andra hackare som hackar Apex, har vi inte då en hackception?

Medlem
Skrivet av spikes:

Aaa, ibland så måste man ju begå brott för att få skrika lite om sitt favoritspel.

Borde kanske vara ett brott att sälja spel som inte fungerar.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Borde kanske vara ett brott att sälja spel som inte fungerar.

Löser det något att klaga genom att begå ett nytt brott är ju dock frågan?

1
Skriv svar