Lunchsmäll i fejset! Se ny gameplay från Sifu

Robot
Lunchsmäll i fejset! Se ny gameplay från Sifu

Konstvisning med karatespark i nyllet.

#sifu


Ser bra ut, men varje gång karaktären slår någon så kommer det en mikro-skakning, har ni lagt märke till det? Det gör mig lite illamående.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Ser bra ut, men varje gång karaktären slår någon så kommer det en mikro-skakning, har ni lagt märke till det? Det gör mig lite illamående.

Det är den skakningen som gör att det känns som slaget/sparken verkligen anslöt och skadade, iaf för mig. Gillade verkligen vad jag såg.


signatur

I drank what?

Medlem

Ett av de spelen jag ser fram emot mest! På tok för lite ren Martial art spel.

Skribent

För lite grappling = dislike 🙃


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

För lite grappling = dislike 🙃

Who needs grapple if punch jaw into oblivion? Punch, punch, face bash, mohahahaha!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Who needs grapple if punch jaw into oblivion? Punch, punch, face bash, mohahahaha!

I do believe Ju-Jitsu would like a word with you, sir.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

I do believe Ju-Jitsu would like a word with you, sir.

My skin is covered in super oil, Ju-Jitsu has nothing on me!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Jäklar, det där ser ut som det mest lovande (fighting)spel(?) jag sett! Jag är så trött och ointresserad på dagens utbud av fightingspel, där det enda som skiljer dem åt är gore, "finishers", hur länge de kan trotsa gravitationen, mängden kläder och bröstfysik.
Mortal Combat stack ut en gång i tiden då det såg realistiskt ut till skillnad från allt annat i genren, men där har ju resten av spelen kommit ikapp, och synonymt med allt annat jag sett så har ingen karaktär någonsin följt fysikens lagar...renodlade sportfightingspel likt UFC borträknat förstås.

1
Skriv svar