2022 års inslag i Dark Pictures-antologin ser ut att heta The Devil In Me

Robot
2022 års inslag i Dark Pictures-antologin ser ut att heta The Devil In Me
Medlem

Undrar varför de måste rusha ut ett spel per år, varför inte ta lite mer tid och göra bättre
Until Dawn, 10/10
Man of Medan 7/10
Little Hope 5/10
House of Ashes... hoppas på bättring men troligen inte.

Vad hände med all talang som användes till Until Dawn!? Det var ju hur bra som helst, med intressanta kliche-aktiga karaktärer, häftiga sekvenser, val som verkade betyda en del och mycket snyggt (designmässigt).

Pliiis, låt nästa spel ta den tid det behöver och gör det bra !

Medlem

Yes, Keep them coming!
Har haft hur kul som helst med de här spelen än så länge ihop med en polare.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av aasecond:

Undrar varför de måste rusha ut ett spel per år, varför inte ta lite mer tid och göra bättre
Until Dawn, 10/10
Man of Medan 7/10
Little Hope 5/10
House of Ashes... hoppas på bättring men troligen inte.

Vad hände med all talang som användes till Until Dawn!? Det var ju hur bra som helst, med intressanta kliche-aktiga karaktärer, häftiga sekvenser, val som verkade betyda en del och mycket snyggt (designmässigt).

Pliiis, låt nästa spel ta den tid det behöver och gör det bra !

Tänk om dom hade släppt två spel per år istället för ett, som dom hade tänkt göra från början. Personligen tyckte både jag och vännen jag spelade med att både Man of Medan och Little Hope var riktigt bra spel.

Medlem
Skrivet av aasecond:

Vad hände med all talang som användes till Until Dawn!?

Dom har haft extrema problem med att både hålla kvar och skaffa nytt folk när hela Brexit härvan började. Jag själv har blivit kontaktad av dom 3-4ggr.

Medlem
Skrivet av aasecond:

Undrar varför de måste rusha ut ett spel per år, varför inte ta lite mer tid och göra bättre
Until Dawn, 10/10
Man of Medan 7/10
Little Hope 5/10
House of Ashes... hoppas på bättring men troligen inte.

Vad hände med all talang som användes till Until Dawn!? Det var ju hur bra som helst, med intressanta kliche-aktiga karaktärer, häftiga sekvenser, val som verkade betyda en del och mycket snyggt (designmässigt).

Pliiis, låt nästa spel ta den tid det behöver och gör det bra !

Until Dawn var riktigt bra och ger spelet en 9a. En fullpoängare känns för mycket. Man of Medan tycker jag var sämre än Little Hope. Ger Man of Medan en6a i betyg. Little Hope var lite bättre och får en 7a. Ska iaf bli spännande att lira det 3e spelet i höst som ser spännande ut på pappret och trailers. Tror dock inte det når Until Dawn höjder.

Skrivet av duchovny:

Dom har haft extrema problem med att både hålla kvar och skaffa nytt folk när hela Brexit härvan började. Jag själv har blivit kontaktad av dom 3-4ggr.

Coolt! Det var inte dåligt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Låter inte det som en p-film så vet jag inte vad.


signatur

K9
:.:

1
Skriv svar