Calle slutar på FZ i höst

Medlem

noooooooo...Calle... Det underbara skägget ska gå vidare asså, Ja vi alla som använder FZ får tacka för alla dessa underbara år.

Medlem

Omöjligt att ersätta Calle, men jag hoppas att FZ hittar en ny driven person som kan hitta sitt eget sätt att chefsredaktöra på. All lycka och välgång, tack för denna tiden och hoppas att vi ses IRL igen framöver!

Medlem

Lycka till med dina nya utmaningar!

Medlem

Men helvete då Calle!
Tack för all tid här på FZ, och alla nyheter. Förväntar mig iallafall en Recension på Battlefield 2042 från dig!

Medlem

Lycka till! Du har alltid varit fz för mig.

Medlem

Ingen mer uppesittarkväll med Calle? Kommer kännas tomt men lycka till i fortsättningen

Medlem

Lycka till på ditt nya jobb.!

Medlem

Lycka till Calle, du kommer vara saknad (på redaktionsdelen iallafall)!

Medlem

Jag blir lika ledsen nu som då, när nyheten om att pcgamer lagt ner. Men ingenting varar för evigt och för att nå framåt behövs förändring som leder till utveckling i bästa fall.

Vart har Gustav tagit vägen? Kan inte han synas lite mer i rutan som tröst?

Tack för den här tiden Calle, du har förgyllt många av mina dagar. Lycka till i framtiden!

Medlem

Tack för radarparet Jocke & Calle som varje fredag bjudit på rafflande upplevelser. Framför allt tack för 20 fina år på FZ. Det jag kommer sakna mest är någon i min ålder som lever på att lira och dra "dåliga" skämt och fyller upp rutan med skägg! Allt gott!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av bluenephilim:

Min första reaktion var ju såklart att det var tråkigt, men så inser man ju att det var (förhoppningsvis) roligt, för dig alltså. Du och Jocke är ju själva sinnebilden av en gaming-dynamic duo så nu ska det bli spännande att se vad fz.se kommer kunna svetsa ihop istället.

Men framförallt är det ju spännande att få höra om vad du ska göra härnäst.

All lycka och framgång, hipp hipp!

Det var inget lätt beslut men jag är övertygad om att redaktionen kommer att frodas.

Skrivet av keffkebab:

Keep on keeping on

Insåg att jag nämnde två av dina trådar som exempel. Bästa keffkebab!

Skrivet av Shadee:

Grattis! Lycka till i framtiden Calle!

Bra chefat under de senaste 12 åren. Förväntar mig ett par gästspel (t.ex. en spider-manklättring när nästa Spider-manspel kommer ut) samt ett par krönikor per år! Alternativt att vi får se dig på andra sidan mikrofonen under nästa E3

Asläskigt att publicera första gången när jag skrev min guide till att följa en CS:GO-sändning för något år sedan. Hade den färdig många dagar innan jag slutligen skickade ut den i forumet. Blev väldigt förvånad när den hamnade på första sidan, antar det var du som petade ut den där för du hade bland de första kommentarerna. Tack för det förtroendet som blev början på att utveckla skrivarintresset och återbyggnaden av ett sargat självförtroende.

Det är exemplet på vad som gör FZ fantastiskt. Dina trådar har väckt ett gammalt CS-intresse och ska nog gå på majorn om den blir av.

Skrivet av YmerXE:

följt genom åren, skaffade ett konto sent. kommer att sakna dig Carl 😞. lättsam och skämtsam. men lycka till med ditt nya arbete 😀

Tack!

Skrivet av AstroCreep:

Så sjuuukt tråkigt för oss! Men kul och grattis till dig Calle!
Är det hemligthetsmakeri ett tag till om vad du kommer att pyssla med istället? 😎

Vi spar den nyheten till efter semestrarna, fokus nu är att hitta en ny medlem till redaktionen.

Skrivet av Akronym:

Gessles nya manager?

Så jag kan lägga ner bandet? Lets Do it!

Skrivet av Natrium:

noooooooo...Calle... Det underbara skägget ska gå vidare asså, Ja vi alla som använder FZ får tacka för alla dessa underbara år.

Kan sälja skäggstrån under välgörenheten?

Skrivet av 73mpl4R:

Omöjligt att ersätta Calle, men jag hoppas att FZ hittar en ny driven person som kan hitta sitt eget sätt att chefsredaktöra på. All lycka och välgång, tack för denna tiden och hoppas att vi ses IRL igen framöver!

Klart det går att ersätta mig och tror FZ behöver lite nytt blod.

Skrivet av Biermann:

Lycka till med dina nya utmaningar!

Tackar!

Haha, bästa Showerguy!

Skrivet av gizm0:

Men helvete då Calle!
Tack för all tid här på FZ, och alla nyheter. Förväntar mig iallafall en Recension på Battlefield 2042 från dig!

Får bli en medemsrecension isf!

Skrivet av hotarN:

Lycka till! Du har alltid varit fz för mig.

Och FZ har varit en del av mig. Det blir en intressant skilsmässa!

Skrivet av rosski:

Ingen mer uppesittarkväll med Calle? Kommer kännas tomt men lycka till i fortsättningen

Askan är den bästa jorden, som Krunegård sjunger.

Skrivet av Vinkelslipen:

Lycka till på ditt nya jobb.!

Tackar!

Skrivet av pingkonk:

Lycka till Calle, du kommer vara saknad (på redaktionsdelen iallafall)!

Ni blir inte av med mig så lätt.

Skrivet av Aggur:

Jag blir lika ledsen nu som då, när nyheten om att pcgamer lagt ner. Men ingenting varar för evigt och för att nå framåt behövs förändring som leder till utveckling i bästa fall.

Vart har Gustav tagit vägen? Kan inte han synas lite mer i rutan som tröst?

Tack för den här tiden Calle, du har förgyllt många av mina dagar. Lycka till i framtiden!

Gustav har fått ett riktigt jobb, men som du ser i tråden lurkar han kvar.


signatur
Medlem

Så trist! Men du lämnar sajten i goda händer, och det syns.

Allt gott till dig, Calle!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Tråkigt, men lycka till!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ja fy tusan det var en oväntad tvist en måndag. Den var man inte beredd på. Det har tagit timmar att smälta nyheten. Du kommer vara otroligt saknad på live streams, ÅS och fragzone fredag.

Men jävla va kul för dig att våga ta det steget! Det var nog inte lätt. Har en trevlig sommar!

Backloggens befriare

@Carl Johansson-Sundelius ja, jag rodnade nästan lite när jag såg videon!

Och tro inte att vi glömt rap-låten bara för att du slutar!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Andra sidan spelbranschen? Kan detta betyda att han ska starta en indie-studio och knåpa ihop ett spel om att vara chefredaktör på fz månne? ._o

Bra kämpat och lycka till framöver!

Medlem

Lycka till med framtida utmaning!
Du har varit en klippa och trygghet här på FZ och ditt lugn och din förnuftighet har varit mycket uppskattad!

Medlem

Känns konstigt, som ett litet hugg i hjärtat o fukt i ögat.

Lycka till! 🥺


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Så himla trist!

Ni alla på FZ är enormt duktiga, men Du är klippan och den absolut klart bästa, mest insatta och trevligaste på hela FZ (och Geeks).

Lycka till att försöka hitta en ersättare (kommer bli omöjligt).


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem

Adjöss och tack för fisken.

Tack för alla bra artiklar och ditt gedigna arbete genom åren. Lycka till med nya jobbet.


signatur

.: Available in configurations priced at $399, $499 and $999 depending on how much you want to pay :.

Medlem

Stort lycka till med allt Calle, du är grym! Blir kul framöver att få höra mer om vad du ska göra för spännande!

Gen
Medlem

:'(

Det har varit en ära att följa dig igenom åren och tack för alla svar på rättelser och annat. Stort lycka till med vart nu vinden bär dig.

Medlem

Obeskrivligt tråkigt. Tack för många fina texter, videos och alla FF-avsnitt!

Först PCG och nu det här. Verkligen inte speljournalistikens år det här...

Livet handlar om förändring, nya äventyr väntar. Det är så man växer, utvecklas och sedan kommer man tillbaka till FZ och delar med sig av sina erfarenheter

Live prosper and long!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tack för ditt smittsamma spelintresse, lycka till med nya uppdrag!

Medlem

Calle du är grym! Stort lycka till! 😊👍

Medlem

Tack Calle för allt!
Har hängt på FZ till och från sedan tidigt 2000-tal. Ännu mer de senaste 2-3 åren och då har jag haft extra trevligt med era live sändningar. Vilket härligt community ni skapat, må det aldrig dö ut! Vill läsa och hänga FZ när jag är 90-år. Må nu inte Jocke sluta nu för då brister det totalt ♥️😭.

FZ for ever 💪🙂

Don't say goodbye, say good journey:

Medlem

Den sved. Tack och lov att Jocke är kvar iaf, men Calle är ju liksom synonym med FZ för mig! Varmt lycka till i framtida utmaningar och don't be a stranger!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Avstängd

Lycka till och glöm inte att lämna en bra loot nu.

Skriv svar