Woman Dies After Using Jackhammer As Dildo.

Medlem
Woman Dies After Using Jackhammer As Dildo.

http://imgsrv.923krock.com/image/wfny3/UserFiles/Image/news_i...

ARNDALE, OK – Sheriff’s investigators have closed the unsettling case of a 49-year-old female construction worker found dead in her driveway after a neighbor witnessed her using a high-powered jackhammer to pleasure herself.

After a two-day investigation in which officials initially suspected foul play–Shirley Dent’s death on May 1 has now been ruled an accident “after severe internal distress induced by the machine was discovered,” Det.-Sgt. Karl Sprout of the Alpara County Sheriff’s Office said yesterday.

On May 1, a neighbor witnessed a naked Ms. Dent in her driveway “struggling to direct a jackhammer toward her mid-section.” The alarmed neighbor notified police after hearing ear-splitting moans of distress that carried over the raucous jackhammer. Authorities arrived at the scene to an unresponsive Ms. Dent, who was then transported to West Grenier Hospital where she was pronounced dead shortly thereafter.

The recently divorced Ms. Dent had been questioned by authorities three times over the past month after neighbors complained of her running a prostiution ring from her home. Records also show that Ms. Dent supplanted her income as the sole proprietor of a sex toy distributor.

Ms. Dent’s alleged extracurricular activities appear to be unrelated to her death. A neighbor who declined to be identified said, “She was a horny lady, especially after her husband moved out. My family could hear moans coming from her place all the time.”

http://decentcommunity.org/2009/05/05/women-dies-after-using-...

jaa... vad ska man säga haha.

Medlem

Ofta detta kan hända


signatur

Wai

Medlem
Medlem

ROFL!!!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Herregud, antagligen var det en idiot eller så var det en deprimerad kvinna med sinne för humor.

Medlem

ROFLMAO


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

hahaa men på någevis sexigt :S


signatur

R.I.P The_maxx

någon måste ju faktist testa om det går


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

Medlem

Brutalt...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

She got drilled.

Medlem

btw, nån mera än jag som har tänkt tanken innan detta hände? dvs om det skulle gå med en jackhammer


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Skulle det funkat så hade det blivit nåt i stil med - Once you go jack you never go back.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

säger nån jackhammer så tänker jag på den helautomatiska hagelbrakaren

Medlem
Skrivet av Blackbeard:

säger nån jackhammer så tänker jag på den helautomatiska hagelbrakaren

Finns säkert någon tok som vill testa den också.

Medlem

Hon måste ha varit riktigt kåt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

För mycket av det goda.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Stackars sjuka och döda idiot. Eller nä, är man dum i huvudet så får man skylla sig själv.

Medlem

doh


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av IceMan:

btw, nån mera än jag som har tänkt tanken innan detta hände? dvs om det skulle gå med en jackhammer

njae, jag tänker mest att nått som slår sönder golv inte kan vara särskilt najs för kvinnor. Det finns en gräns för hur långt man kan komma med rough sex innan det bara inte _går_ att vara skönt längre.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Uppenbarligen tog hon självmord. På ett komiskt sätt.

Medlem

sjukt kul


signatur

Rawr

Avstängd

Om hon hade tänkt ta självmord på ett komiskt sätt så tycker jag att det var ett tecken på dålig smak. Jag tror knappast att grannarna skrattade.

00a
Medlem
Skrivet av Blackbeard:

säger nån jackhammer så tänker jag på den helautomatiska hagelbrakaren

Hehe jag tänkte på högtalaren när jag läste rubriken:P

Medlem
Skrivet av Joel1992:
Skrivet av Blackbeard:

säger nån jackhammer så tänker jag på den helautomatiska hagelbrakaren

Hehe jag tänkte på högtalaren när jag läste rubriken:P

Tänker också på pimparna.

OnT: Fyfan. Måste gjort ont.

Medlem

Darwinismen claims another victim!

Medlem

En sådan maskin används för att ta sönder asfalt och betong. Hur frisk är man i huvudet om man gör något sånt där?

Medlem
Skrivet av dmon:

En sådan maskin används för att ta sönder asfalt och betong. Hur frisk är man i huvudet om man gör något sånt där?

Inte särskillt

Medlem
Skrivet av dmon:

En sådan maskin används för att ta sönder asfalt och betong. Hur frisk är man i huvudet om man gör något sånt där?

Hon gillade antagligen hårda tag när hon var vid liv. Sånt gillar vi!

Medlem
Skrivet av psykotisk:
Skrivet av dmon:

En sådan maskin används för att ta sönder asfalt och betong. Hur frisk är man i huvudet om man gör något sånt där?

Hon gillade antagligen hårda tag när hon var vid liv. Sånt gillar vi!

Hardcore?


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

hell yeah. HARDcore


signatur

Rawr

12
Skriv svar