Snabbkollen - Spelar du mer eller mindre på semestern?

Robot
Snabbkollen - Spelar du mer eller mindre på semestern?

Vad viger du sommarveckorna till?

#snabbkollen


Medlem

Fortfarande svårt att spela på stranden, så helt klart mindre än vanligt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Har blivit mindre spelande överlag. Spelar knappt något alls, tråkigt att spela själv om inte annat. Mina vänner har inte tiden att lira, eller suget på liknande spel som en själv.

Medlem

Lite mindre


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Min semester aka arbetslöshet och jag har spelat otroligt mycket mindre senaste halvåret än jag någonsin gjort. Det var bara vid releasen av TBC jag var taggad, men det spelade jag sönder första 2 veckorna och har bara raidlogging. Jag spelar i stort sett bara 4-6 timmar i veckan, och det är två raids i veckan i TBC. När jag jobbar och är aktiv så spelar jag mer pga att man behöver koppla av efter jobb och så vidare. Men annars under en vanlig semester så spelar jag nästan inte alls, beror på om man åker utomlands eller inte såklart. Men i stort sett ingenting alls på en vanlig semester.

Medlem

Då mitt liv ser annorlunda ut i är jämfört med senast jag hade semester så kommer nog årets svar bli att jag spelar mindre.

Min semester börjar nästa vecka och då ska jag spendera några veckor med flickvännen. Skulle inte kännas schysst att sitta vid datorn dagarna i ända och spela när hon är hos mig. Hon spelar också men vi har bara min dator hos mig. Men vi ska hitta på lite saker under veckorna och åka bort lite så gaming kommer inte vara prioritet.

Hade jag varit singel fortfarande så hade jag spelat mer än en normal vecka.


signatur

Halo kompis!

Medlem

Mindre än vanligt, dock blir det mer intensivt när jag väl spelar. Längre sessioner och på varandra.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Testpilot

Spelar mer än vanligt.
Även om man gör mycket annat på semestern så kan man köra långt in på nätterna då man inte har jobbet att kliva upp till dagen efter.

Brukar dock bli snabbt uttråkad på semestern så man hoppar mellan olika spel och spelar sällan klart.

Medlem

Vad är semester

FM-guru
F.d. Sisyr

Mer såklart! Semester innebär mer tid åt alla mina hobbies, inklusive spelande.

Medlem

Stränder är ju utomhus och man får utomhus cancer av dom. Så det går inte.

Medlem

På semestern läser jag böcker, resten av året spelar jag spel. Det är min kompromiss


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Min plan är att spela svinmycket första veckan så att jag blir mätt på det och sen tänkte jag försöka hitta på annat.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Har problem med burken så har inte spelat ett dugg denna sommar

1
Skriv svar