Pokémon Go fyller 5, har enligt uppgift dragit in 5 miljarder dollar

Robot
Pokémon Go fyller 5, har enligt uppgift dragit in 5 miljarder dollar

Är också ett av Shigeru Miyamotos favoritspel.

#pokémon-go


Medlem

Det är väl bara att gratulera antar jag? =P


signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Medlem

Det är två pensionärer som både ofta och regelbundet går och spelar Pokemon Go i min stad (Skövde). Det är en gubbe och en dam. Jag ser dem mellan persiennerna på morgonen när jag tar mitt morgonkaffe. De går runt och runt i cirklar på fotbollsplan med mobilen i högsta hugg. De har hållt på i flera år nu. Deras Pokémons måste vara läskigt starka nu.

Sen har jag sett andra i 40-50 årsåldern med. 20-30 årsåldern är det flest utav. Jag ser småungar spela en massa spel, men sällan Pokémon Go


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Det är två pensionärer som både ofta och regelbundet går och spelar Pokemon Go i min stad (Skövde). Det är en gubbe och en dam. Jag ser dem mellan persiennerna på morgonen när jag tar mitt morgonkaffe. De går runt och runt i cirklar på fotbollsplan med mobilen i högsta hugg. De har hållt på i flera år nu. Deras Pokémons måste vara läskigt starka nu.

Sen har jag sett andra i 40-50 årsåldern med. 20-30 årsåldern är det flest utav. Jag ser småungar spela en massa spel, men sällan Pokémon Go

Arbetskollega och hans fru i ca 55-60 års ålder spelar båda Pokemon Go. Dom pratar ofta om gymmet vid fotbollsplanen, i Skövde. Säkert dom!

Medlem

Rätt kul att alla åldrar spelar spelet

Medlem
Skrivet av Nilaya:

Arbetskollega och hans fru i ca 55-60 års ålder spelar båda Pokemon Go. Dom pratar ofta om gymmet vid fotbollsplanen, i Skövde. Säkert dom!

Näe, det skulle va sjukt om det är sant!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

5 år - shittt vad tiden flyger!! Spelar fortfarande 😅

1
Skriv svar