God of War Ragnarök påstås visas på Playstation-event i augusti

Robot
God of War Ragnarök påstås visas på Playstation-event i augusti
Medlem

Hur kan det komma sig att FZ inte (vad jag sett) haft någon nyhet om att Sony faktiskt har en State of Play ikväll?

Medlem

Det är mkt som skjutits framåt pga lockdowns o annat socialt som implementerats under pandemin. Trist så klart men bättre sent än aldrig och jag misstänker det här kommer bli ännu ett spel där man kommer sitta med hakan i golvet precis som man gjorde när de visade Ratchet eller som när de visade Forbidden West.
Jag tvivlar inte en sekund på vad Santa Monica har knåpat ihop under all den här tiden


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Margy:

Hur kan det komma sig att FZ inte (vad jag sett) haft någon nyhet om att Sony faktiskt har en State of Play ikväll?

När börjar det ikväll?

Medlem
Skrivet av ChriL:

När börjar det ikväll?

https://www.youtube.com/watch?v=Sm8a4OC6W3A

Avstängd
Skrivet av Margy:

Hur kan det komma sig att FZ inte (vad jag sett) haft någon nyhet om att Sony faktiskt har en State of Play ikväll?

Undrar jag med. Ändå tipsade jag om det i nyhetstråden för flera dagar sedan


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd
Skrivet av ChriL:

När börjar det ikväll?

Står på streamen att det börjar om 2 timmar och 35 min. Dom visar en massa blaha innan så återvänder till cyberpunk tills det börjar. Köpte det till min ps5 och funkar utmärkt!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Står på streamen att det börjar om 2 timmar och 35 min. Dom visar en massa blaha innan så återvänder till cyberpunk tills det börjar. Köpte det till min ps5 och funkar utmärkt!

Tack! Synd att det är så sent bara när man ska upp och jobba kl 06!

Inaktiv

Blir säkert ett bra spel men saknar gamla (unga) Kratos.

1
Skriv svar