Är du FZ:s nästa chefredaktör? Ansök här!

Robot
Är du FZ:s nästa chefredaktör? Ansök här!

Calle går vidare i arbetslivet och FZ behöver en ny chefredaktör som kan leda sajten in i ett nytt kvartsekel.

#fz


Medlem

En sak jag funderat på i samband med detta, rekryterar man alltid chefsredaktörer externt? Tänkte spontant när jag såg att Calle skulle lämna skeppet att det finns åtminstone ett givet namn i redaktionen att ta över, men man kanske inte gör så, eller så finns det ingen internt som är intresserad?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ristaaf:

En sak jag funderat på i samband med detta, rekryterar man alltid chefsredaktörer externt? Tänkte spontant när jag såg att Calle skulle lämna skeppet att det finns åtminstone ett givet namn i redaktionen att ta över, men man kanske inte gör så, eller så finns det ingen internt som är intresserad?

En öppen tjänst är en öppen tjänst - folk kan söka både internt och externt.


signatur
Skribent

Läste videovan som "Video-Ovan". haha


signatur

"Writer and Fighter"

Moderator | Testpilot
Skrivet av Johan Lorentzon:

Läste videovan som "Video-Ovan". haha

You and me both, brother.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

"Förstöraren av Framsidan" är ju gjuten som ny topp-BOSS. The red-head Godfather.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Vadå, måste man ansöka? Jag som suttit vid luren hela dagen och väntat på att ni ska ringa mig. Då vill jag inte ha jobbet.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Geeks Gaming
Skrivet av Slashgibber:

Vadå, måste man ansöka? Jag som suttit vid luren hela dagen och väntat på att ni ska ringa mig. Då vill jag inte ha jobbet.

Hmmm, till mig sa man ”ring inte oss, vi ringer inte dig”

....vänta nu 🤔

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av CARTMAN:

"Förstöraren av Framsidan" är ju gjuten som ny topp-BOSS. The red-head Godfather.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Jag kan ta jobbet. Vill ha 130 000 kr per månad och fin tjänstebil. Orkar inte skicka CV så ni kan väl höra av er när jag ska börja.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

"Förstöraren av Framsidan" är ju gjuten som ny topp-BOSS. The red-head Godfather.

Red Head Redemption 🙄


signatur

Niet.

Medlem

Fan kom igen nu Gurra.

Du verkar ha något schysst jobb nu, men här har du alltså chansen att sitta och spela tv-spel med Jocke for a living.

Svårt att toppa.

Medlem

Sett nyheterna, i efterhand om calle och sjukt trist men det hör ju till att byta jobb lite då o då.
Så först o främst lycka till Calle med nästa gig

Och så hoppas vi att nästa person som kommer in har det lilla extra som behövs:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

50.000 efter skatt, samt en snygg brud från japan som sekreterare.. sjömansjacka, kattöron och runda glasögon

Medlem
Skrivet av humancentipede:

50.000 efter skatt, samt en snygg brud från japan som sekreterare.. sjömansjacka, kattöron och runda glasögon

Men vad ska hon ha på sig då?

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Theade:

Red Head Redemption 🙄

"Skägg är inget måste men du måste ha en skarp idé om sajten och detta fantastiska community ska fortsätta att frodas i en bransch som är i ständig förändring."


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

"Skägg är inget måste men du måste ha en skarp idé om sajten och detta fantastiska community ska fortsätta att frodas i en bransch som är i ständig förändring."

https://i.giphy.com/media/l2SpV7RqzqwK0Jj3y/source.gif

😂


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

"Förstöraren av Framsidan" är ju gjuten som ny topp-BOSS. The red-head Godfather.

Det hade varit skoj. Särskilt med tanke på alla tokiga saker han haft ett finger i (framsidan, champagne och AC-olycka). Han har haft en VÄLDANS OTUR, men det lyfts upp utav att han är ett bekant och mycket omtyckt ansikte på sajten.

Han får min röst.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

En fantastisk chefredaktör lämnar alltså skutan. Det jag kommer sakna mest är nog ändå Calles silkeslena röst i adventstävlingarna. Om han inte kommer jobba som röstskådis i spel framöver är det ett rent tjänstefel!

Nu hoppas jag på att FZ kan rekrytera världens näst bästa röst - Morgan Freeman.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Måste man göra någonting?

Medlem

Neeeej, Är det sant.
FZ kommer inte vara detsamma utan Calle!!!!
Nästan som en del ur barndomen som går upp i rök, likt känslan när en känd skådespelare man växt upp med dess filmer, dör.
Detta gillas inte! Även om det förstås accepteras motvilligt ;).

Medlem

Spelrum Thomas borde söka tbh, Då får nu ju skägg dessutom.

Medlem

Jakob från ”Spelkväll” kommer ansöka! Han har väntat på den här dagen väldigt länge 🤣

Medlem

gurko får min röst också, han och Jocke är ju redan radarpar för bövelen!

FM-guru
F.d. Sisyr

PC Gamer gick ju i graven nyligen så vikingen till redaktör där bör väl vara ledig nu? Pass på!

1
Skriv svar