Witcher 3 - DLC-material inspirerat av TV-serien släpps under året

Medlem
Skrivet av John7612:

Fel fel fel :).
Serien var bra! Dock saknades det lite budget som det nu fått till andra säsongen efter succen med första.
Angående HBO och vara bättre att hålla igång serier har ju ingenting att göra med vilken streaming tjänst serien går på utan hur många som tittar och hur populär den är. Det förstår du väl?

Fel fel fel.
Serien var tråkig.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Avstängd
Skrivet av John7612:

Fel fel fel :).
Serien var bra! Dock saknades det lite budget som det nu fått till andra säsongen efter succen med första.
Angående HBO och vara bättre att hålla igång serier har ju ingenting att göra med vilken streaming tjänst serien går på utan hur många som tittar och hur populär den är. Det förstår du väl?

Det är HBO som producerat game of thrones så det har i allra högsta grad att göra med vilken streaming tjänst som har det. Got hade inte mycket att röra sig med första säsongerna heller men ändå blev det succé från säsong 1. Jag tror knappast detta kommer bli det. Eller det har vi ju redan sett, folk säger inte ”wow vilken bra serie” åt witcher. Det gjorde alla efter game of thrones säsong 1.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Netflix serien var ju rent skräp

Nej, den var till och med över förväntan. Det var mest blandningen mellan nutid och historia som var lite förvirrande. Bra story, karaktärer, action och musik.

3.5 av 5.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Nej, den var till och med över förväntan. Det var mest blandningen mellan nutid och historia som var lite förvirrande. Bra story, karaktärer, action och musik.

3.5 av 5.

youtube.com/watch?v=hqbS7O9qIXE

Den där låten är ju bara sämst


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Nej, den var till och med över förväntan. Det var mest blandningen mellan nutid och historia som var lite förvirrande. Bra story, karaktärer, action och musik.

3.5 av 5.

youtube.com/watch?v=hqbS7O9qIXE

1.78 av 5.8


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Den där låten är ju bara sämst

Smaken är som baken.
535000 gillar vs 6500 ogillar låten.
Dvs. ca. 99% gillar låten.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Tyckte serien var väldigt medioker, stundtals hade den en hel del charm och intressanta stunder, men överlag var den sisådär, tyvärr.

Jag kommer säkerligen spana in säsong 2 i hopp om att den blir bättre. Svårt att döma av trailern, hoppas på det bästa.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Smaken är som baken.
535000 gillar vs 6500 ogillar låten.
Dvs. ca. 99% gillar låten.

Tsss, bottar vettu


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Smaken är som baken.
535000 gillar vs 6500 ogillar låten.
Dvs. ca. 99% gillar låten.

Jämfört med antalet visningar är 535000 + 6500 inte så mycket att gå på

Medlem
Skrivet av Thane:

Jämfört med antalet visningar är 535000 + 6500 inte så mycket att gå på

Aja, tillbaka till…
Smaken är som baken.

Jag står kvar vid att jag tycker att serien förtjänar 3.5 av 5 (starkt godkänd). Samt att låten är skön.

Jag loggade in på youtube och lämna en tummen upp på filmen nu.

Kontrar du med en tumme ner?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Jag tycker många av karaktärerna ser bättre ut i spelet än i serien. Det är väl mest Geralt och Yennefer som ser bra ut?

Vad tycker ni?

De har bättre texturer i serien


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av breahl:

Som många säger. Serien var skit men ska bli intressant vad dom släpper i spelet som ska likna serien. Netflix såg nog detta som något som skulle kunna konkurrera med HBO:s Game of thrones men det har dom misslyckats med hittills. Jag gissar att denna serie blir nedlagd efter 2 säsonger som dom flesta av Netflix serier. HBO är bättre där på att hålla serier igång länge.

Marco Polo exempelvis 😥


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Avstängd

Serien var episk så kan ju hopps på en liknande klockren DLC

12
Skriv svar