Judgment-serien ryktas få ett abrupt slut, p.g.a. en otippad pc-konflikt

Robot
Judgment-serien ryktas få ett abrupt slut, p.g.a. en otippad pc-konflikt

Agenturen bakom en japansk superstjärna säger pc-nej.

#judgment, #lost-judgment


Medlem

Tråkigt om det är sant! Den japanska byråkratin verkar ju vara underbar...

Medlem

Många beslut i Japan som verkar helt vrickade för västfolk. Nintendo försöker ju ständigt one-uppa sig själva med märkliga val, imo.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Drygaste förklaringen jag hört på ett långt tag. Menar de att de är oroliga för att man ska modda spelet och få mr Bigshot att springa runt i rosa kallingar eller värre?

Medlem
Skrivet av BeardedRobot:

Drygaste förklaringen jag hört på ett långt tag. Menar de att de är oroliga för att man ska modda spelet och få mr Bigshot att springa runt i rosa kallingar eller värre?

Bolaget tillåter inte foton av något av slag av sina talanger på internet punkt, samt värkar hata PC också.

T.ex. digitala publicizing av famtisu https://twitter.com/xenosaga7/status/1414535676108804096?s=09 )

Medlem

"enligt Nikkan Taishu är man orolig över hur ett pc-släpp skulle påverka agenturens ansvar över Kimuras look."

Va?


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Gällande serien så körde jag Yakuza 0 här tidigare i vår. Fastnade inte riktigt för den, kändes mest som att man sprang till uppdragen och slogs med allihopa där emellan.. GTA är som hästlängder före i mitt tycke, men det är väl tycke och smak.

Tyckte förövrigt att Sleeping Dogs inte var någon höjdare heller. Man kan inte lyckas med alla köp.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

ZF
Medlem

Det är kanske Keanu Reves mer eller mindre ofrivilliga inhopp i cybervuxenfilmer via CP2077 som spelar in?

Deep fakes hade säkert fixat det uppenbara behovet ändå till sist. Men det hjälper ju säkert att ha lätttiilgängliga modeller, och kanske även riggar och lämpliga scener direkt i spelet. Som i 2077.

Medlem
Skrivet av Tenerezza:

Bolaget tillåter inte foton av något av slag av sina talanger på internet punkt, samt värkar hata PC också.

T.ex. digitala publicizing av famtisu https://twitter.com/xenosaga7/status/1414535676108804096?s=09 )

Såg denna bild genom länken du gav och kunde inte låta bli att skratta åt den.

De har klippt ut honom ur fotot LOL.

Dom här spelen dyker upp för jämnan på Gamepass tycker jag, är de bra kan man undra?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Dom här spelen dyker upp för jämnan på Gamepass tycker jag, är de bra kan man undra?

Antar att du menar Yakuza då Judgment bara finns på Playstation än så länge. Om du gillar japan, mycket story, slagsmål, minispel och en härlig mix av drama och knasig humor så kan det vara något för dig.

Rekommenderar 0 om du är nyfiken att testa. Mycket bra spel, fast det kan vara lite av en slow burner också. Tog några kapitel innan storyn greppade tag ordentligt för mig.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Antar att du menar Yakuza då Judgment bara finns på Playstation än så länge.

Judgment släpptes ju på Xbox Series för inte så länge sedan.
Grymt bra spel förövrigt, tycker det var i klass med de bästa titlarna i Yakuza-serien.

Medlem
Skrivet av Dischange:

Judgment släpptes ju på Xbox Series för inte så länge sedan.
Grymt bra spel förövrigt, tycker det var i klass med de bästa titlarna i Yakuza-serien.

Jaha, det hade jag missat. Då saknas det på Game Pass bara.

Medlem

Udda


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Skrivet av Påskmust:

Antar att du menar Yakuza då Judgment bara finns på Playstation än så länge. Om du gillar japan, mycket story, slagsmål, minispel och en härlig mix av drama och knasig humor så kan det vara något för dig.

Rekommenderar 0 om du är nyfiken att testa. Mycket bra spel, fast det kan vara lite av en slow burner också. Tog några kapitel innan storyn greppade tag ordentligt för mig.

Ja, helt korrekt, tänkte rätt / skrev fel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Dischange:

Judgment släpptes ju på Xbox Series för inte så länge sedan.
Grymt bra spel förövrigt, tycker det var i klass med de bästa titlarna i Yakuza-serien.

Ja storyn är riktigt vass men som vanligt är det en alldeles för seg start men i övrigt ett toppen spel.

Medlem

Herregud, sparka honom och hans agentur långt åt helvete och hitta en ny vettig person och agentur utan pinnar i röven nästa gång.

Medlem

Aldrig förstått spelutvecklare som använder kändisars ansikten, bara lathet och fantasilöst. Jag själv avskyr att se ansikten på skådespelare i spel, kan inte ta spelet seriöst då.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Antar att du menar Yakuza då Judgment bara finns på Playstation än så länge. Om du gillar japan, mycket story, slagsmål, minispel och en härlig mix av drama och knasig humor så kan det vara något för dig.

Rekommenderar 0 om du är nyfiken att testa. Mycket bra spel, fast det kan vara lite av en slow burner också. Tog några kapitel innan storyn greppade tag ordentligt för mig.

köpte den på stadia för 10 euro typ för nån vecka sen


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

1
Skriv svar