Elite Dangerous: Odyssey försenas till konsoler på obestämd tid

Robot
Elite Dangerous: Odyssey försenas till konsoler på obestämd tid

Alla problem på PC har fått Frontier att omprioritera.

#Elite-dangerous-odyssey, #Frontier-studios


Medlem

Bra. Känns som konsollversionen kommer i konflikt med PC en del. Framförallt vad gäller interface kanske.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Kanske gått upp för dem att det här var något elite inte alls behövde…


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Kanske gått upp för dem att det här var något elite inte alls behövde…

Tycker det är något som Elite behöver. Om det är något som kommer få mig att komma tillbaka så är det att kunna använda benen i spelet. Dock måste det fungera på ett bra sätt. Är inte super intressad av skjuta delen, men skulle vilja kunna utforska mer och besöka fler stationer osv. Och kunna gå i mina skepp. Ofc från vad jag hörde så är det sjuk grind även i denna del av spelet, vilket är ännu en grej jag inte gillar med elits spel loop.

Medlem

Elite är på pappret fantasieggande, men förstörs av fördelningen 99,99% grind/förstå hur fan man gör saker i spelet och 0,01% utforskande.

Medlem

Bra att dom patchar pc först. Var bara tänkt till pc från början. Sen kom konsolerna och förstörde tidsplanen totalt. Så bra att dom går tillbaka till rötterna.

Medlem

Jag tyckte om Elite fram tills Odyssey kom. Var ganska taggad på Odyssey också men tänkte man skulle avvakta med köp tills man sett recensioner etc. Är väldigt glad att jag avvaktade. Har inte spelat Elite alls sedan Odyssey kom, inte ens Horizons.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

1
Skriv svar