"It's-a-me, Clocki-o!"

Robot
"It's-a-me, Clocki-o!"

Super Mario-klocka för omkring 18 000 spänn avslöjad.

#klocka, #mario, #tag-heuer


eld
Medlem

Har man råd att köpa nintendo-spel så bör detta ändå vara överkomligt!

Medlem
Skrivet av eld:

Har man råd att köpa nintendo-spel så bör detta ändå vara överkomligt!

Nintendos spel brukar ju vara bra mycket billigare än konkurrenterna. Ovanligt att man ser ett spel gå för mer än 500-550 kr i butik. Och har man Nintendo Online så kan man köpa Game Vouchers för dryga tusenlappen och välja två valfria spel, inkl kommande spel. Deras tillbehör är däremot svindyra.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Nintendos spel brukar ju vara bra mycket billigare än konkurrenterna. Ovanligt att man ser ett spel gå för mer än 500-550 kr i butik. Och har man Nintendo Online så kan man köpa Game Vouchers för dryga tusenlappen och välja två valfria spel, inkl kommande spel. Deras tillbehör är däremot svindyra.

Menar du bara vid release då eller? För kollar man upp BotW eller Super Mario Odyssey på prisjakt så kostar dom fortfarande över 500 kronor. Och dom är båda från 2017 så man tycker ju att priset borde ha gått ner lite mer, men nej, det är ju Nintendo-titlar.

Medlem

Jag är besviken på att det är en smartklocka. Jag hoppades det skulle vara en mekanisk klocka,

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Menar du bara vid release då eller? För kollar man upp BotW eller Super Mario Odyssey på prisjakt så kostar dom fortfarande över 500 kronor. Och dom är båda från 2017 så man tycker ju att priset borde ha gått ner lite mer, men nej, det är ju Nintendo-titlar.

Ja, jag syftar på nya titlar. Kan hålla med om att Nintendo är dålig på att sänka sina priser, men lite då och då reas äldre titlar ut. I värsta fall så får man invänta Nintendo Selects, men detta brukar bara gälla de största titlarna som sålt riktigt bra. Tror dock inte att de har börjat med det på Switch än.

Medlem
Skrivet av Cooling23:

Jag är besviken på att det är en smartklocka. Jag hoppades det skulle vara en mekanisk klocka,

Säger detsamma. Eller ja, det kunde gärna fått vara en vanlig kvartzklocka. Har en gammal Tag Heuer i samlingen, tycker de är fina.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Säger detsamma. Eller ja, det kunde gärna fått vara en vanlig kvartzklocka. Har en gammal Tag Heuer i samlingen, tycker de är fina.

Usch kvartz. Jag föredrar mekaniskt.

Medlem
Skrivet av Cooling23:

Usch kvartz. Jag föredrar mekaniskt.

Jag har några fina automatur också, men de håller aldrig tiden lika bra. 😁

Medlem

Hade vart ett enkelt köp.... om inte prislappen var så hög. 18k för en lite klocka känns lite onödigt.

Medlem

När jag löser om denna nyheten så kommer jag osökt att tänka på denna presentationen när TAG Heuer skall annonsera ut sitt samarbete med Google och Intel. Extremt amatörmässigt så man skrattar. Ser ut som cheferna på på TAG Heuer haft ett fylleslag kvällen innan. Väldigt jovialiskt är det hela iaf!

https://youtu.be/dN94CS8yTog?t=136


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

1
Skriv svar