I nästa Minecraft Dungeons-expansion åker vi till hemvisten för endermen

Robot
I nästa Minecraft Dungeons-expansion åker vi till hemvisten för endermen

Echoing Void kommer i slutet av månaden.

#Double-eleven, #Minecraft-dungeons, #Mojang


Gnällkuk

För någon som primärt gillar hack ’n slash men avstått detta pga att det verkar lite för simplistiskt, är det någon idé att ge det en ny chans?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Gillar detta spelet. det är skönt slöspel och riktigt svårt när man kommer upp i apocalypse+ svårtighetsgraderna.
kommer dock inte köpa några tillllägg.
detta är enbart för att jag växlar mellan att spela på xboxen med barnen och på pc med polarna.
man kan använda samma gubbe men man måste köpa alla dlc på båda. även om det är samma konto.
och det har jag verkligen ingen lust med.

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

För någon som primärt gillar hack ’n slash men avstått detta pga att det verkar lite för simplistiskt, är det någon idé att ge det en ny chans?

Personligen tycker jag inte att man har jättemycket att hämta som mer "hardcore-spelare". Såvida man inte lirar det med barn eller andra som är nybörjare i genren och behöver en bra inkörsport.

Gnällkuk
Skrivet av Jonny Myrén:

Personligen tycker jag inte att man har jättemycket att hämta som mer "hardcore-spelare". Såvida man inte lirar det med barn eller andra som är nybörjare i genren och behöver en bra inkörsport.

Lite så jag kände också, har inga barn så det går bort. Tänkte om de lagt till mer eller gjort det mer avancerat än ”bara minecraft” typ.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kör detta några kvällar i veckan tsm med min fru som inte är någon gamer sen tidigare. Riktigt kul faktiskt. Lagom komplicerat för någon som är nybörjare, men ändå utmanande ju längre man kommer. Vi är på apokalyps +3 nu och har endast köpt ett dlc än så länge.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Den här skiten kan ni rabbla nyheter om, men inte ett ljud från Sims serien längre?

Medlem
sök lite innan du gnäller
Skrivet av totte1015:

Den här skiten kan ni rabbla nyheter om, men inte ett ljud från Sims serien längre?

En snabb sökning på FZ visar att det senaste året har det kommit 3 nyheter gällande sims. Ett spel som är 6 år gammalt.
samtidigt så finns det tre nyheter om Minecraft Dungeons senaste året och då är spelet inte ens 1,5 år gammalt.
så du kanske skulle läsa mer på sidan.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Lite så jag kände också, har inga barn så det går bort. Tänkte om de lagt till mer eller gjort det mer avancerat än ”bara minecraft” typ.

”Bara minecraft” är faktiskt inte så enkelt det heller. Det finns en anledning varför det finns massor av guide-böcker och magasin till spelet. Dagens Minecraft är både djupt och dödligt.

Minecraft Dungeons är relativt svårt och komplext det med. Det känns väldigt mycket som Diablo 2-3. Jag och sonen har dött över 100 gånger vardera. Det är inte enkelt.

Håller dock med om att spelet är en bra inkörsport föt nya spelare.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar