Company of Heroes 3 avslöjat!

Robot
Company of Heroes 3 avslöjat!

Kika på trailers, och signa upp för pre-alfa.

#company-of-heroes-3, #relic-entertainment


Medlem

Total War-style kampanjkarta låter som en jäkligt kul idé tycker jag. Gillar kombon med lite grand strategy + strider, ska bli intressant att se. Man kan ju signa upp sig och tanka hem en pre-alphatest på deras hemsida.

Medlem

Release slutet av 2022.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Nice, hoppas den blir mer lik ettan. Då tänker jag främst på "doctrine" istället för massor med skill cards. Saknade även en del enheter från ettan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hade varit roligare med BcBf 3.....

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Hade varit roligare med BcBf 3.....

Vet inte om jag är beredd att hålla med dig om det..


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Fan vad roligt! Spelar fortfarande ettan och tvåan.

Total war-map känns som ett spännande inslag.

Skribent
Skrivet av Ftmch:

Total War-style kampanjkarta låter som en jäkligt kul idé tycker jag. Gillar kombon med lite grand strategy + strider, ska bli intressant att se. Man kan ju signa upp sig och tanka hem en pre-alphatest på deras hemsida.

Akta dig för broarna bara


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Skrämde skiten ur min sambo när jag ställde mig upp med armarna utåt och skrek YES YES YES!!! Lite som en fotbollsupporter vars lag precis gjort mål


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Releasen är så jävla långt bort bara

Medlem

Hoppfull men DoW 3 var en otrolig besvikelse.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Akta dig för broarna bara

äsch, man kan aldrig ta en bro för mycket!
eller vänta nu...

Medlem

Vilket jävla announcement ändå!

Och det faktum att man kan testa det på studs.. well done Relic, well done.

Länge sen jag blev hype över ett spel bara av att höra att det existerar.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

YeS!!!!


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Medlem
Skrivet av Baronova:

Release slutet av 2022.

På sätt och vis bra för mig. Då jag skulle vilja byta up datorn innan det har släppts, så jag kan ha råd med ett hyffsat grafikkort.

Medlem
Skrivet av beltet:

På sätt och vis bra för mig. Då jag skulle vilja byta up datorn innan det har släppts, så jag kan ha råd med ett hyffsat grafikkort.

...eller kanske t.o.m ha möjligheten att få ITAG ett nytt grafikkort


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skribent
Skrivet av Ftmch:

äsch, man kan aldrig ta en bro för mycket!
eller vänta nu...

Jag förstörde mycket av min speltid pga minering av en bro. Spelet tokkraschade Bör ju vara fixat nu, för dom var inte förvånade att det hände.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Yes! Min gissning var helt rätt Woho!

Medlem

Fet trailer. Spelade både 1:an och 2:an. Får se om man lägger vantarna på detta. Är ju en bit kvar till release. Men ser helt klart lovande ut.

Skägg.
10 Chambers

Trailern gjorde mig sjukt sugen på Day of Defeat...


signatur
Medlem

Tycker det känns och ser precis ut som 1an/2an, vad är nytt egentligen i RTS-läget? Inte så imponerad, men glad för er andra som blev taggade.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Trailern gjorde mig sjukt sugen på Day of Defeat...

Åååh, nostalgi!! Älskade DoD.

Medlem

Vilken nice trailer! Positivt överraskad. Detta ligger definitivt på min hype-topplista nu!

1
Skriv svar