Glitchpunk blandar de första GTA-spelen med cyberpunk

Robot
Glitchpunk blandar de första GTA-spelen med cyberpunk

En dystopisk, neondränkt framtid sedd uppifrån.

#Dark-lord, #Glitchpunk


Gnällkuk

Ohh... ser ut som typ remaster av GTA London 1969. Detta ska följas!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Tycker de ser ut som Gta II :3

Gillar stilen så kommer garanterat köpa den.

Medlem

Ser intressant ut ☺️

Medlem

Intressant men lär inte köpa det som EA.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Otroligt likt gammel-gta, sweet!

Skribent

Med ett namn som "Glitchpunk" var det väldigt svårt att inte skriva pikar mot ett visst annat, relaterat spel, vill jag bara påpeka.

Medlem

And remember respect is everything!

GTA2 är verkligen ett nice spel, speciellt i lan. Får se vad detta är... ser ut som det skakar för mycket... så klart.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ser riktigt lovande ut. Blir nog inget köp i tidig early access, så länge det inte höjs till skyarna, men det bli definitivt till att följa utvecklingen.

Medlem

Ser ju riktigt bra ut, men jisses vad skärmen skakar hela tiden i trailern. Förhoppningsvis något man kan stänga av, för det där hade man inte klarat någon längre tid.

Medlem

Är det en GTA 2 mod eller så?
Flera assets ser ju ut att vara direkt från det spelet.

Medlem

Hehe kanske en diss till alla som förväntade sig att Cyberpunk skulle bli ett nytt GTA-spel.

Jag tycker att det ser helt okey ut men Early Acess köper jag det inte på. Har följt en del spel som är EA på steam men ingen verkar ha bra betyg.

1
Skriv svar