Trailerdags! Monster Hunter: Legends har premiär på Netflix i sommar

Robot
Trailerdags! Monster Hunter: Legends har premiär på Netflix i sommar
Medlem

Kan ju inte bli sämre än filmen med Milla Jovovich i alla fall.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kan ju inte bli sämre än filmen med Milla Jovovich i alla fall.

Äsch den va ganska cool faktiskt, jag diggade den.

Medlem

Normalstora vapen, detta kan ju bli sevärt!


signatur

I drank what?

Medlem

Monster hunter: döda alla monster
Monster hunter stories: Stjäl deras barn och döda alla monster
Det är typ storyn av monster hunter, finns ingen logik i deras berättande, men underhållade gameplay iaf

Medlem

Lunastra! Insta-sold to me, the highest bidder at infinite (0) dollars plus whatever the subscription service goes for!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Jag är inte riktigt såld men folk tycks vara glada så de måste ju vara något på spåren. Nosar väl på det vid något tillfälle ändå!

Medlem

Haha efter Millas film så är ju förväntningarna på topp. Kan varit det sämsta som kommit senaste åren. Såg inte ens sista 15 minuterna tror jag. Detta kan ju dock inte bli sämre.

Medlem
Skrivet av robbis:

Haha efter Millas film så är ju förväntningarna på topp. Kan varit det sämsta som kommit senaste åren. Såg inte ens sista 15 minuterna tror jag. Detta kan ju dock inte bli sämre.

Tur det, de sista 15 minuterna var det sämsta i hela filmen.

Medlem

Konstig utveckling vi har fått med datoranimerade filmer/serier. Iom de nya Resident Evil-filmerna och denna serie så har vi gått tillbaka i utvecklingen där kvaliteten är lika hög som cutscenes var i tvspel för 10-15 år sen. Alla måste väl vara överens om att detta ser fruktansvärt ut? Det måste ju vara inspelat direkt ur spelmotorn i princip, med sjukt dålig lipsync osv.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kan ju inte bli sämre än filmen med Milla Jovovich i alla fall.

Ugh, såg den här, men har inte sett filmen, så jag vill ju tro att denna var sämre!

Skrivet av nicbex:

Konstig utveckling vi har fått med datoranimerade filmer/serier. Iom de nya Resident Evil-filmerna och denna serie så har vi gått tillbaka i utvecklingen där kvaliteten är lika hög som cutscenes var i tvspel för 10-15 år sen. Alla måste väl vara överens om att detta ser fruktansvärt ut? Det måste ju vara inspelat direkt ur spelmotorn i princip, med sjukt dålig lipsync osv.

Eftersom den här var oerhört kass så hoppas jag inte att den på något sätt påminner om spelen då jag varit lite sugen av MH World. Funkar kanske som en film för barn upp till 14 dock , men min generation var knappast målgruppen.

1
Skriv svar