Multiplayer-spelet Resident Evil Re:Verse skjuts upp till 2022

Robot
Multiplayer-spelet Resident Evil Re:Verse skjuts upp till 2022

Capcom behöver mer tid för att leverera en bra upplevelse.

#Capcom, #Resident-evil-reverse, #Resident-evil-village


Medlem

Spelet ingen bad om.

Medlem
Skrivet av heady89:

Spelet ingen bad om.

Yikes. Negative Nancy.

Låter kul imo. Saknar L4D versus, hoppas det är något liknande i detta.

Medlem

Jag tror väldigt få kommer spela detta och att det glöms bort fort. Dom har troligtvis inte lagt så mycket folk på detta projekt som tur är.

Medlem

Om de vill göra ett re online gör ett nytt outbreak.

Medlem

Fast när detta var ett av säljargumenten för originalspelet resident evil 8 så tycker jag att folket som har köpt spelet har blivit lite blåsta på konfekten. Inte för att jag personligen valde att kjöpa pga Re ; Verse, . Men man köper ett * paket* med löften om leverans.

Avstängd
Skrivet av Arkaith:

Yikes. Negative Nancy.

Låter kul imo. Saknar L4D versus, hoppas det är något liknande i detta.

Det är i princip ingen som efterfrågat detta spel.

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Det är i princip ingen som efterfrågat detta spel.

Vad spelar det för roll? Man får ett gratis spel, som blir lite försenat och ni gnäller om detta? Fattar inte.

Avstängd
Skrivet av Arkaith:

Vad spelar det för roll? Man får ett gratis spel, som blir lite försenat och ni gnäller om detta? Fattar inte.

Spelet är inte gratis någonstans, du kan endast ta del av det genom att köpa RE: Village, Dessutom har det krävt arbetstimmar och resurser för att utveckla, som hade kunnat läggas på vettigare saker och som fansen faktiskt vill ha.

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Spelet är inte gratis någonstans, du kan endast ta del av det genom att köpa RE: Village, Dessutom har det krävt arbetstimmar och resurser för att utveckla, som hade kunnat läggas på vettigare saker och som fansen faktiskt vill ha.

Cringe.

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Spelet är inte gratis någonstans, du kan endast ta del av det genom att köpa RE: Village, Dessutom har det krävt arbetstimmar och resurser för att utveckla, som hade kunnat läggas på vettigare saker och som fansen faktiskt vill ha.

Stämmer mycket bra.

1
Skriv svar