Se första videon från Ubisofts ej utannonserade Tom Clancy-spel

Robot
Se första videon från Ubisofts ej utannonserade Tom Clancy-spel

Kan det vara crossover-spelet "Battlecat" som det ryktats om?

#Splinter-cell, #The-division, #Tom-clancy, #Ubisoft, #nyhetstips


Det där såg ju ut som en CoD kopia, ingen hypefaktor. Ge oss Wildlands 2 med maffig singleplayer kampanj!

Medlem

Såg fruktansvärt generiskt ut. Var öht inget som fick det där att stå ut som ett Tom Clancy eller ens Ubi-spel.

Medlem

Men försök göra något nytt nån gång...Jag vet att detta är ett ännu okänt IP och vi vet nästan inget, men det ser ut som något vi sett hundra gånger om.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Skönt att Tom slipper vara med om detta...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hur mycket mer kan man hora ut namnet Tom Clancy?
Ubisoft: Ja

Gnällkuk

Tom Clancy’s Grave digger


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Påminde mig om The Division.

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Påminde mig om The Division.

Tänkte precis det också.

Inaktiv

Det var ju props och sånt (exempelvis bilarna) från Division rakt av eller?

Medlem

Måste ju vara Division Heartland.

Medlem

Ser verkligen ut som ett generic fps som vill bli nästa "esport" spel. Såg inget som såg nytt och intressant ut, samma spelmekanik som vi sett hundra gånger tidigare i flera andra fps.

Medlem

Kommer inte köpa något Tom Clancy spel om det inte är ett nytt Splinter Cell dvs.

Medlem

The division fast FPS och jag hade varit såld direkt

Medlem

Var kan man se det ikväll?

Medlem
Skrivet av Stripe:

Var kan man se det ikväll?

Finns länk i artikeln.

Medlem

Rainbow six + call of duty ?

Medlem
Skrivet av JanA:

The division fast FPS och jag hade varit såld direkt

Jag är så laddad, även om det blir som ryktet säger en crossover mellan fler universum så är The Division redan där i videon.
Snart får vi alltså spela Division i ett FPS, typ!

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Det var ju props och sånt (exempelvis bilarna) från Division rakt av eller?

Stämmer.

I början på videon kan du på höger sida se betongblock med texten JTF (Joint Task Force) på.
Reklamskylten för Pazz Chips är varje agents favoritsnacks!
Reklamskyltar har texten Live on Rikers TV. (Rikers är en av fraktionerna från Division), vilket får mig att tänka att det här utspelar sig lite längre fram i tiden.
Tornet som spelaren skjuter sönder är ett Artillery Turret från The Division.
Vi ser en Black Tusk Warhound Convoy som ett objective.
Dödskallarna vid Kill samt Headshot kill är definitivt Rouge skallar.
Cera State som vi ser på lastbil och byggnad är ett varumärke/företag från, ja ni gissade rätt, The Division.
New York.

Så nog osar det The Division om klippet.

Medlem

Ser ut som en annan version av Ghost Recon Phantom som Ubisoft dödade för några år sedan. Tråkigt, då jag tyckte Phantoms hade en riktigt bra multiplayer. Frågan är väl hur länge detta kommer leva, många endast online MP som dör fort,


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Tripsen:

Måste ju vara Division Heartland.

Det har jag svårt att tro då det läckte material från Heartland och det var i tredje person.

1
Skriv svar