Assassin's Creed Infinity kommer vara "sant mot seriens arv", lovar Ubisoft

Robot
Assassin's Creed Infinity kommer vara "sant mot seriens arv", lovar Ubisoft
Medlem

Assassin's Creed Cashcash Greed Infinity kommer vara "sann mot seriens arv", lovar Ubisoft

Vad än Assassin's Creed Infinity må vara för något – ryktas vara en onlineplattform för framtida Assassin's Creeds, medan Ubisoft själva är vaga – lovar Ubi att tjänsten (spelet?) kommer vara "sann mot seriens aktieägarnas arv av rika narrativa upplevelser". Det säger Frédérick Duguet, ekonomichef, i diskussion om budgetresultat (tack, VGC). Projektet är "spännande och ambitiöst", tillägger han.

"Regarding the project codename Infinity, we have exciting plans for the future that have the potential to significantly expand both the brand's reach and the recurring profile profit while holding true to Assassin’s Creeds' legacy of RICH narrative experiences ."

"We are pushing the live service model to a level that allows Valhalla to be the best performer ever for the franchise to date, and we will be coming with exciting...
*drools*
...and new news and surprising announcements, including for the second year of content."

Medlem

UBIsoft har blivit ett äckel päckel företag med sina sneda designbeslut o live-service förälskelse...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

För varje beslut ubisoft tar så känns företaget mindre aktuellt. Jag började älska ubisoft när de släppte Prince of Persia sands of times. De har släppt så mycket bra spel och haft så många bra varumärken. Men någonstans så känns det som Ubisoft har hittat en publik (den som köper online innehåll) och fått för sig att det är den här kunderna vi vill ha, utan en tanke på vad som lockade dessa kunder till deras spel från början. Det blir lite som när alla partier slåss om 30% av väljarkåren bara för att de hörs mest.

Nåväl. Jag är helt och hållet ointresserad av det mesta som inte är singelplayer. Och jag har aldrig köpt innehåll i spel (med undantag för dlc) och lär inte börja nu.


signatur

Ultrazine

Medlem

Med magi och skit?

sen de började med sånt så känns det som ac har tappat allt.. har spelat igenom alla ända fram till valhalla.. där tog det stopp för mig

Medlem

Yves, avgå och starta en youtube kanal istället.


signatur

Ordo Ab Chao

Avstängd
Skrivet av M4NGL3R:

Med magi och skit?

sen de började med sånt så känns det som ac har tappat allt.. har spelat igenom alla ända fram till valhalla.. där tog det stopp för mig

AC är och har alltid varit ett fantasy RPG. Dessa tre sista som kommit är ju dom bästa i serien, dvs origins, odyssey och valhalla. Alla före dom är mycket mycket sämre.

Och magi har det väl varit i alla? Kom igen det finns inga maskiner där du kan lägga dig och komma in i någon förfäders medvetande. Så det är ett fantasy spel och blir bara bättre och bättre.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar