80 % av Ubisofts investeringar görs i "premium"-spel

Robot
80 % av Ubisofts investeringar görs i "premium"-spel

Resterande 20 %? Free-to-play.

#ubisoft


Medlem

Är det ens 80% premium idag? 😂

Det blir med andra ord kanske 78% dynga 20% gratis dynga och kanske 2% om man har tur som kan vara nått


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Minst 70% går till Far Reconcreed spelet....


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

nå jag hoppas snart de gör så ubisoft+ blir tilligänligt i andra delar av eruopa först tycker man.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Blessus:

nå jag hoppas snart de gör så ubisoft+ blir tilligänligt i andra delar av eruopa först tycker man.

är inte ubisoft+ tillgängligt i hela europa på pc?

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

är inte ubisoft+ tillgängligt i hela europa på pc?

Jag tror den är blockad i Vatikanstaten...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Problemet är väl att Ubisoft på ett sätt som inte ens EA lyckats med har tvingat in sina AAA-spel i en T-Ford-modell av själlös massproduktion där alla spel följer exakt samma mall och aldrig har någonting att säga. Spelar mindre roll hur mycket pengar man dumpar på ”Premiumspel” då.

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

är inte ubisoft+ tillgängligt i hela europa på pc?

Oj förlåt menar Ubisoft+ till stadia. För resten av eruopa och inte enstaka eu länder


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

1
Skriv svar