Skull & Bones "för stort för att misslyckas", ska ha kostat Ubisoft 1 miljard

Medlem

Som många andra säger är det mer eller mindre otänkbart att få ROI på det här projektet.
Det har väl aldrig vart något direkt superintresse ens när första trailern släpptes?

Tror det är bättre att bara lägga ner dessvärre

Avstängd
Skrivet av robbis:

Menade att man blir ju sugen när dom släpper en trailer. Men sen har det gått typ 8 år. Samma med cp2077 och vad händer när det väl kommer? Släpp inte trailers förren max 6 månader innan release

Jag har nyss spelat igenom cyberpunk och det är ett av dom bästa spelen jag spelat. Det ligger iaf på topp 10 listan. Jag var med om mindre buggar i CP än jag var med om i valhalla när jag körde igenom det. Blir detta lika bra som CP så kommer det vara ett bra spel.

Jag hoppas dock på att dom koncentrerar sig på singleplayer så det blir en bra story. MP skiter jag fullständigt i.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag har nyss spelat igenom cyberpunk och det är ett av dom bästa spelen jag spelat. Det ligger iaf på topp 10 listan. Jag var med om mindre buggar i CP än jag var med om i valhalla när jag körde igenom det. Blir detta lika bra som CP så kommer det vara ett bra spel.

Jag hoppas dock på att dom koncentrerar sig på singleplayer så det blir en bra story. MP skiter jag fullständigt i.

Gillade oxå CP2077 men det hade kunnat varit så mycket mera. Spelade igenom det en gång. Spelade på stadia och upplevde inga buggar förrutom en del knasiga bilar och folk.

Avstängd
Skrivet av robbis:

Gillade oxå CP2077 men det hade kunnat varit så mycket mera. Spelade igenom det en gång. Spelade på stadia och upplevde inga buggar förrutom en del knasiga bilar och folk.

Jag planerar att testa dom andra klasserna än nomad när nextgen uppdateringen kommer.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

FAAAAAST om Steven King nu kastade massa saker så är han ju inte så bra på någotdera?

Du missar poängen.

Att skapa en fungerande prototyp bör vara första steget. Lyckas du inte med det inom rimlig tid så bör du skrota den prototypen för att arbeta med nästa.

Det handlar om kunskap och kompetens för hantverket. Där ingår logistik och planering.

Edit: med tanke på att Stephen King är en av de mest produktiva och framgångsrika författarna någonsin så vill jag påstå att han har bra koll när det kommer till att leverera.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

12
Skriv svar