Epic Summer Sale, gammal skåpmat eller fantastiska fynd?!

Skribent
Epic Summer Sale, gammal skåpmat eller fantastiska fynd?!

Såg att Epic dragit igång sin sommarrea för några dagar sedan. Inte kikat igenom allt än utan tänkte bara tipsa om att den är igång. Förmodligen inget nytt, men hade man inte råd förra rean så kanske man har råd nu när det är lönehelg och allt!

Jag kommer nog inte köpa något eftersom jag inte ens har startat alla spelen jag köpte på förra rean hos Epic eller förra rean på Steam, men t.ex. finns ju allas vår favoritchefredaktörs @Carl Johansson-Sundelius senaste rekommendation Knockout City nedsatt till 129:- så alltid något!

FM-guru
F.d. Sisyr

90% rea på skräckklassikern Soma, kostar en tjuga. Även 90% rea på utmärkta Shadow Tactics vilket renderar i en prislapp på 28 kronor.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Shadee:

Såg att Epic dragit igång sin sommarrea för några dagar sedan. Inte kikat igenom allt än utan tänkte bara tipsa om att den är igång. Förmodligen inget nytt, men hade man inte råd förra rean så kanske man har råd nu när det är lönehelg och allt!

Jag kommer nog inte köpa något eftersom jag inte ens har startat alla spelen jag köpte på förra rean hos Epic eller förra rean på Steam, men t.ex. finns ju allas vår favoritchefredaktörs @Carl Johansson-Sundelius senaste rekommendation Knockout City nedsatt till 129:- så alltid något!

Är inte det gratis att lira via Gamepass?


signatur
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Är inte det gratis att lira via Gamepass?

Stämmer.
EA Play eller Game Pass ultimate så kan man lira. Jag har inget av dem själv så hade inte koll på det.

https://www.ea.com/games/knockout-city/news/ways-to-play-ea-p...

"Get unlimited access to Knockout City with EA Play & Xbox game pass ultimate on day one"

Medlem

Jag använde Epics rabattkupong på 100:- avdrag och skaffade Death Stranding för 72:-


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

1
Skriv svar