Lukta som en... zombie? Resident Evil-parfym har släppts

Robot
Lukta som en... zombie? Resident Evil-parfym har släppts

Tyvärr (?) bara tillgänglig i Japan.

#resident-evil


Medlem

Kvällens skratt, check. 😂

Medlem

Tycker vissa luktar som döden redan som det är.
Det är verkligen ingen höjdare att gå bakom någon som bokstavligen duschat i någon stark parfym.

Själv är jag mer för att inte lukta. Deodorant är en underbar uppfinning.

It's not a lake, it's an ocean

Jag är mer nyfiken på hur Nemesis eller Mr X luktar.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

\facepalm\
eller, nej, snarare
\faceplant\

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Tycker vissa luktar som döden redan som det är.
Det är verkligen ingen höjdare att gå bakom någon som bokstavligen duschat i någon stark parfym.

Själv är jag mer för att inte lukta. Deodorant är en underbar uppfinning.

Same. Har också väldigt bra lukt-sinne, så att gå förbi ett par tonåringar är typ som att gå in i en vägg av stark lukt ibland. Använder väldigt sällan något annat än deo själv. Har man rena kläder, duschad osv, så tycker jag för det mesta att man inte behöver mer?

Skulle ha köpt dessa ändå, bara för att, hah.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Tycker vissa luktar som döden redan som det är.
Det är verkligen ingen höjdare att gå bakom någon som bokstavligen duschat i någon stark parfym.

Själv är jag mer för att inte lukta. Deodorant är en underbar uppfinning.

Ja vidrigt.
Vissa har så mycket parfym att man känner doften på avstånd eller ett spår efter personen gått.
Jag förstår inte hur man ens själv trivs med så mycket doft.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ja vidrigt.
Vissa har så mycket parfym att man känner doften på avstånd eller ett spår efter personen gått.
Jag förstår inte hur man ens själv trivs med så mycket doft.

Vet vad du menar. Själv är jag extremt känsligt, den minsta parfym och jag är "usch". Min tonårspojk tar ibland parfym, och jag tycker "fy fan, hur mycket tar du" och han visar tom hur han bara ta en liten, liten "skvätt" - själv tycker han att det knappt märks, men jag nästan inte kan gå in i badrummet ett tag....

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ja vidrigt.
Vissa har så mycket parfym att man känner doften på avstånd eller ett spår efter personen gått.
Jag förstår inte hur man ens själv trivs med så mycket doft.

Deras egna luktsinner "förblindas" av att ständigt vara omringad av lukten. Detta leder i sin tur att de sprayar på mer för att det "ska märkas".

Medlem

Jag skulle lätt köpa Master Chief parfym.

Medlem
Skrivet av Arkaith:

Same. Har också väldigt bra lukt-sinne, så att gå förbi ett par tonåringar är typ som att gå in i en vägg av stark lukt ibland. Använder väldigt sällan något annat än deo själv. Har man rena kläder, duschad osv, så tycker jag för det mesta att man inte behöver mer?

Skulle ha köpt dessa ändå, bara för att, hah.

Rena kläder, duschat och 1-2 spray av en fin parfym brukar gå hem hos damerna
Det gör dock stor skillnad på vad det är för parfym, hur "stark" doften är och hur mycket man tar.
Lite mindre är oftast bäst.

1
Skriv svar