C'est magnifique! Assassin's Creed Valhalla belägrar Paris i augusti

Robot
C'est magnifique! Assassin's Creed Valhalla belägrar Paris i augusti
Moderator | Testpilot

Tog bort ett par inlägg då de innehöll spoilers. Skippa sådant snack är ni snälla


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Håller med @breahl då det är ett riktigt tungt spel. Äger det till EPiC men har inte klarat sista bad guy. Vet vem det är dock men drygt att leta på. Funderar på att köpa spelet igen nu till PlayStation 5 för att lira på 75" TV istället för på 1080p monitor. Köpte season pass till spelet hos EPiC men har bara lirat starten på expansion 1. Kanske ska köpa season pass igen till PS5 när expansion 2 släpps.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Tog bort ett par inlägg då de innehöll spoilers. Skippa sådant snack är ni snälla

Hehe, du tog bort rubbet, Uruk-Hai, skyddaren av FZ's gyllene portar.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

Håller med @breahl då det är ett riktigt tungt spel. Äger det till EPiC men har inte klarat sista bad guy. Vet vem det är dock men drygt att leta på. Funderar på att köpa spelet igen nu till PlayStation 5 för att lira på 75" TV istället för på 1080p monitor. Köpte season pass till spelet hos EPiC men har bara lirat starten på expansion 1. Kanske ska köpa season pass igen till PS5 när expansion 2 släpps.

Hehe, du tog bort rubbet, Uruk-Hai, skyddaren av FZ's gyllene portar.

Det är riktigt snyggt på ps5 så gör det!


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd
Skrivet av zevile:

Är du seriös?

Med? Dom flesta har klarat AC valhalla nu.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Med? Dom flesta har klarat AC valhalla nu.

Jag har inte spelat färdigt det, väntar på uppdateringar och buggfixar. Det ligger fortfarande i min backlogg.

Om du nu vill dela med dig av spoilers så finns det en spoiler-tagg av just den anledningen, inte särskilt komplicerat att använda det när du skriver, istället för att bli upprörd och kalla någon för nazist.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Avstängd
Skrivet av breahl:

Jag nämnde bara hur man gjorde uppdraget. Det är inget original uppdrag i spelet som har med storyn att göra. Så det var ingen spoiler alls.

Du har en väldigt god poäng i att mods här övermodererar, men man måste också ge modsen beröm när man gör något bra. Du spoilade ett helt sidouppdrag, helt riktigt att ta bort din kommentar.

Redigerade bort spoiler // uber

Medlem
Skrivet av breahl:

Med? Dom flesta har klarat AC valhalla nu.

Har de?
Även om majoriteten har klarat spelet finns det ändå fortfarande de som inte har det. Därför finns spoiler-funktionen. Jag brukar föredra att vänta på att Assassin's Creed-spelen har fått all content och uppdateringar innan jag dyker in i dem.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Har inte spelat spelet än och är glad att eventuella spoilers tagits bort. Jädrar vilken skitattityd du har förövrigt @breahl ..

Medlem
Skrivet av breahl:

Ja blir man avstängd i flera dagar för ett inlägg så har man det. Det var ingen spoiler. Det har inget med storyn att göra men tydligen tyckte uber att det var en spoiler.

Jag har då aldrig lyckats bli avstängd. Du verkar arg, ta en promenad så känns nog allt bättre. Bättre att bråka med admins i ett pm än i en tråd. Det blir snabbt bara tramsigt.

Lycka till med valhalla! Jag väntar med spelet tills min LG C1 kommer 4e augusti, tror det kan va ett bra spel att testa tv:n till

Avstängd
Skrivet av bulleboss:

Jag har då aldrig lyckats bli avstängd. Du verkar arg, ta en promenad så känns nog allt bättre. Bättre att bråka med admins i ett pm än i en tråd. Det blir snabbt bara tramsigt.

Lycka till med valhalla! Jag väntar med spelet tills min LG C1 kommer 4e augusti, tror det kan va ett bra spel att testa tv:n till

Jag behöver en ny tv med. Spelar på en från typ 2012 så är dags för en ny. Mitt PS5 gör inte sitt yttersta på den tvn haha. Men spelen är ju snyggare än på PS4, bland annat valhalla. Men ska leta någon begagnad på blocket eller något. Har inte råd att köpa en sprillans ny.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Ingen skulle veta att det fanns om jag inte skrev om det. För det är ingen quest du får i din quest logg som visar vart alla är som du ska döda. Det får man använda Google till vilket jag gjorde. Helt sjukt att han tog bort ett sådant inlägg. FZ kanske bör se efter vilka dom har som mods.

Bara för du var tvungen Google betyder inte det att alla andra måste göra det, visa kan klara av saker utan att ta till hjälp.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ditt problem är att du är väldigt antagonistisk när du ska snacka om olika konsoler i den mån att det leder till bråk i kommentarerna. Du gillar också att fortsätta göra det, trotts tillsägelser. Konsolbråk är tyvärr din grej.

Det finns dessutom alltid någon som inte spelat klart hela spelet, och exakt hur länge man ska vänta är det väldigt skilda åsikter om. Just här och nu i en nyhet kändes det onödigt att snacka spoilers i mitt tycke.

Vet inte riktigt vad du vill få sagt med din sista kommentar. Jag är den norrlänning jag är och även moderator, som gång på gång måste skriva PM till dig om ditt beteende där du nästintill alltid svarar i stil "Ok lägger ned", sedan fortsätter du med samma tråkiga saga några dagar senare.

Är det så att du, eller någon annan som läser, har några funderingar om varför inlägg tas bort är det bara skicka ett meddelande till oss så kan vi berätta varför.

Helt rätt att censurera någon som spoilar och kommer med påhopp, men jag vet inte om den bästa motreaktionen är att hänga ut någon...

Bra jobbat uber!

Vad är black box från spelet Unity ?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar