Släck törsten med Vattenflaska 3000! Nu i FZ-shoppen

Medlem

Lite för liten dessvärre, annars hade jag köpt behöver en redig vatten flaska.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Kan vi få en special-edizione med den avgående chefredaktörens ljuva anlete på?

Medlem

Om den hade varit lite större hade jag köpt den direkt.

Medlem

Gissar på att man blir så jävla otörstig sjukt snabbt med en Vattenflaska 3000. Tretusen? Galet.

Medlem

Funkar det att ha annan vätska i den förutom vatten?

Medlem

Snygg flaska. Väl liten för min smak också. Jag köper om det kommer en variant på 0,75-1L.

Medlem

Inte för liten för färdigblandat


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Verkar som ni tittat på filmen Airplane! med Leslie Nielsen


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Skrivet av Taskman:

Jaha så TV-Shop... Vad får jag om jag ringer inom 10 minuter!?

Då slänger vi med den här disktrasan..."The Real Sucker"


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Medlem
Skrivet av Lasrod:

Den såg snygg ut men 400ml har jag lite svårt att hitta användning för. Skulle vara trevligt med en 1000ml eller större.

Håller med där, själv har jag tidigare köpt en av LTTs isolerade vattenflaska (den som rymmer 40 Fluid Ounces/1,18 liter), den storleken är betydligt mer användbar!
Fyller den med kallvatten och ett gäng isbitar innan jag far till jobbet så har jag kallvatten mer eller mindre hela dagen, har låtit den stå i 12 timmar och det var fortfarande kvar isbitar i vattnet inuti.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

väldigt liten

Medlem

Nu får jag vara negativ, den är för liten. 1L så hade det varit som hittat. Frågade ni ens oss?

Gnällkuk
Skrivet av Dajvan:

Nu får jag vara negativ, den är för liten. 1L så hade det varit som hittat. Frågade ni ens oss?

Nej, finner det som stor humor hur man kom fram till storleken att satsa på. Samma sak påpekas i forumet för Swec och det är obegripligt hur man trodde att en vattenflaska för sportcyklister var det som skulle gå hem? Lite som om man skulle köpa en tekanna eller kaffebryggare, vem skulle köpa en som var begränsad till 4dl?

Tror de flesta är rörande överens om designen och materialet - klockren. Men storleken? Känns lite som att lansera en musmatta och sedan enbart erbjuda den i utförandet 25x22mm med gelekudde.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ehm... mätte precis upp ett av mina glas, vilket var 4dl.
Såååå, ett glas vatten har man med sig på fjällvandringen. Neat. 😂

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dajvan:

Nu får jag vara negativ, den är för liten. 1L så hade det varit som hittat. Frågade ni ens oss?

Skrivet av trickeh2k:

Nej, finner det som stor humor hur man kom fram till storleken att satsa på. Samma sak påpekas i forumet för Swec och det är obegripligt hur man trodde att en vattenflaska för sportcyklister var det som skulle gå hem? Lite som om man skulle köpa en tekanna eller kaffebryggare, vem skulle köpa en som var begränsad till 4dl?

Tror de flesta är rörande överens om designen och materialet - klockren. Men storleken? Känns lite som att lansera en musmatta och sedan enbart erbjuda den i utförandet 25x22mm med gelekudde.

Skrivet av Razken:

Ehm... mätte precis upp ett av mina glas, vilket var 4dl.
Såååå, ett glas vatten har man med sig på fjällvandringen. Neat. 😂

Vi frågade inför musmattorna men kanske borde ha gjort det här också. Vi hade tre flaskor med i kalkylen, bland annat en på 0,7 liter och isolering men när den skulle landa på någonstans 250 kr i slutpris blev vi osäkra kring om folk skulle tycka det var rimligt.

Det blir en sommar nästa år också.


signatur
Medlem

Nice!

Men sållar mig i ledet att den är för liten för att vara användbar, kommer det en större i framtiden är det helt klart intressant


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Ska vänta tills Vattenflaska 4000 dyker upp istället


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Jag har redan en 5dl aluminiumflaska som håller det kalla vattnet kallt, som en termos fast åt andra hållet oslagbart om man vill springa runt med isvatten i ryggsäcken en lång varm dag


signatur

//monster

Medlem

HAhahha, fyfan vad jag älskar detta forum.

Medlem

Jag har testat lite till och från. Det verkar vara halvdann kompatibilitet mellan vattenflaska 3000 och FZ hoodie. Har haft en CTD (Crash to desktop) med flaskan då den var tom och jag var oförsiktig.

Medlem
Skrivet av DerpMcDerp:

Kan vi få en special-edizione med den avgående chefredaktörens ljuva anlete på?

Typ så som figuren från sweclockers fast i Calle version. Det hade varit något, ett köpt direkt från min sida. 600-750ml hade varit något men priset kanske hade skrämt bort några. Hade själv satsat på en om det varit runt 600-750ml speciellt när det är så varmt och man är dålig på att dricka.

Medlem

Har beställt 2 iaf en till mig och en till sonen 😊

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi frågade inför musmattorna men kanske borde ha gjort det här också. Vi hade tre flaskor med i kalkylen, bland annat en på 0,7 liter och isolering men när den skulle landa på någonstans 250 kr i slutpris blev vi osäkra kring om folk skulle tycka det var rimligt.

Det blir en sommar nästa år också.

En dyr flaska är bättre än en värdelös. (Värdelös var en liten överdrift men 0,4 är för lite för att jag ska va intresserad.)
Sen är det väl ingen som skulle beställa ur er eller sweclockers butik för att det var bra priser utan det är för att sponsra er och på köpet få något användbart.

Medlem

alldeles för liten.. 33cl dricker man upp i ett naffs. satsa på en kleen canteen istället: https://www.apotekhjartat.se/produkt/klean-kanteen-classic-sh...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Lilagröt:

En dyr flaska är bättre än en värdelös. (Värdelös var en liten överdrift men 0,4 är för lite för att jag ska va intresserad.)
Sen är det väl ingen som skulle beställa ur er eller sweclockers butik för att det var bra priser utan det är för att sponsra er och på köpet få något användbart.

Folk är mer praktiskt lagda än vad man tror


signatur
Medlem

Får en varm pirrande känsla i kroppen varje gång jag ser Calle på startsidan, lite som Ernst, typ.

Tack för du gör min vardag mysigare.

Medlem

Gick inte o öppna sidan

Medlem

Jag var på en IT mässa för några veckor sen, och fick 2 Lenovo flaskor på 1liter
Tillsammans med en mat/smörgåslåda i metal med bambu lock enkel design och snygg.
Om de kunde dela ut så många gratis bör de inte vara allt för dyra.

Redaktör
Skrivet av Isak19:

Gick inte o öppna sidan

Shoppen är stängd.


signatur
12
Skriv svar