Rykte: Dragon Age 4 släpps 2023

Robot
Rykte: Dragon Age 4 släpps 2023

Väntan har varit, och fortsätter vara, lång.

#bioware, #dragon-age, #dragon-age-4


Medlem

Well hoppas verkligen dom kan göra en bra produkt denna gången. DA:I var fan ett av de sämsta spelen jag spelat.

Medlem

BioWare är inne i en lång dålig streak. Har inga förhoppningar om denna iteration.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Well hoppas verkligen dom kan göra en bra produkt denna gången. DA:I var fan ett av de sämsta spelen jag spelat.

Håller med, det kändes mer Guild Wars än Dragon Age.

Medlem

Tycker Dragon Age Inquisition är bästa i serien.

Medlem

Origins var grymt. Spännande vilken inriktning de tänkt ta denna gång.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Hedersmedlem
Skrivet av aT1C:

Tycker Dragon Age Inquisition är bästa i serien.

Även jag är högst skyldig till att ha älskat DA:I till orimliga nivåer. Har så blandade känslor kring nästa iteration, delvis för att jag var en av de briljanta personerna som tyckte att Solas var ett bra romance option. Jag känner mig så ofärdig med min karaktär, på ett helt annat vis än hur jag kände efter de andra två spelen.

Sedan hade det absolut sina problem också, det var inte ett perfekt spel. Men jag älskade det none the less!


signatur

Spionerar åt SweC i hemlighet.

Medlem
Skrivet av landmarks:

Även jag är högst skyldig till att ha älskat DA:I till orimliga nivåer. Har så blandade känslor kring nästa iteration, delvis för att jag var en av de briljanta personerna som tyckte att Solas var ett bra romance option. Jag känner mig så ofärdig med min karaktär, på ett helt annat vis än hur jag kände efter de andra två spelen.

Sedan hade det absolut sina problem också, det var inte ett perfekt spel. Men jag älskade det none the less!

Att ha ny huvudkaraktär vid varje Dragon Age spel är intressant, speciellt efter man spelat Mass Effect. Förstår också ni som romantiserade Solas kan tycka att det finns mer av storyn att berätta. Jag själv som hade Cassandra som paramour fick ett fint litet avslut.

Ska bli intressant och se vilken hjälte man får spela framöver. Känner att det kanske är dags att köra igenom spelen igen, då kanske man är klar till 2023 release date!

Medlem

Var lite kort tid till tvåan så det är väl rimligt att man tar lite mer tid på sig.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Well hoppas verkligen dom kan göra en bra produkt denna gången. DA:I var fan ett av de sämsta spelen jag spelat.

Knappast värre än DA2, DAI alla dar i veckan

Medlem

Har noll pepp. De har blivit sämre och sämre för varje spel. Origins var en av de bästa spelupplevelserna på x360 för mig. Sen kom da2 som var ett kasst action rpg. Sen da:i som var ett kasst solo-mmo. De går längre och längre från allt som gjorde Origins bra.

Medlem
Skrivet av HandsomeJack:

Knappast värre än DA2, DAI alla dar i veckan

DA2 story är bra, det kunde haft mera områden för question själv klart men story var riktigt bra.

Medlem

Dragon Age: Inquisition var ju som ett singleplayer MMO, tomt och öppet med massor av små samla resurser inslag och till slut så lessnar man bara.

Avstängd

Någon behöver revolutionera RPG-genren, det räcker inte med samma gamla vanliga struktur med lite bättre grafik. Gör något nytt nu BioWare, våga!!

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Dragon Age: Inquisition var ju som ett singleplayer MMO, tomt och öppet med massor av små samla resurser inslag och till slut så lessnar man bara.

Jupp. Därför struntade jag i dom flesta såna quests i min senaste spelsession, vilket också gjorde att jag klarade igenom hela spelet för första gången. Två gånger dessutom

Mycket bra spel tycker jag, blev lite smått besviken på Trespasser dock.

Älskade ju verkligen Dragon Age: Inquisition, så därför längtar jag mycket tills 4:an kommer.

Hedersmedlem
Skrivet av Artifactor:

Att ha ny huvudkaraktär vid varje Dragon Age spel är intressant, speciellt efter man spelat Mass Effect. Förstår också ni som romantiserade Solas kan tycka att det finns mer av storyn att berätta. Jag själv som hade Cassandra som paramour fick ett fint litet avslut.

Ska bli intressant och se vilken hjälte man får spela framöver. Känner att det kanske är dags att köra igenom spelen igen, då kanske man är klar till 2023 release date!

Ja jag respekterar fullt ut att de väljer att fortsätta det konceptet, men särskilt för de som hade någon typ av starkare relation till Solas lämnades de snarare i en cliffhanger, om möjligt nästan ännu värre efter Trespasser. Jag förstår att de bygger upp honom till nästa bad guy, och jag köper det till viss del, men det är inte utan viss bitterhet.

Ser dock ändå fram emot en uppföljare, även om det är med någon slags ångestblandad förtjusning


signatur

Spionerar åt SweC i hemlighet.

Medlem
Skrivet av landmarks:

Ja jag respekterar fullt ut att de väljer att fortsätta det konceptet, men särskilt för de som hade någon typ av starkare relation till Solas lämnades de snarare i en cliffhanger, om möjligt nästan ännu värre efter Trespasser. Jag förstår att de bygger upp honom till nästa bad guy, och jag köper det till viss del, men det är inte utan viss bitterhet.

Ser dock ändå fram emot en uppföljare, även om det är med någon slags ångestblandad förtjusning

Yes! Är sjukt hype:ad med. Ny action, nya romanser och framför allt, en ny häftig story!

1
Skriv svar