Total War Saga: Troy till Steam i september, med Mythos-expansion

Robot
Total War Saga: Troy till Steam i september, med Mythos-expansion

Ett år efter Epic Games-släppet.

#steam, #total-war-saga-troy


Medlem

Helt glömt detta spel trots att jag har det.

Medlem

Ett år går snabbt. Behöver inte Epic Games Store. Och ett år är ungefär vad jag brukar vänta innan ett Total War-spel är i spelbart skick med moddar och allt.

Avstängd
Skrivet av Zidious G:

Ett år går snabbt. Behöver inte Epic Games Store. Och ett år är ungefär vad jag brukar vänta innan ett Total War-spel är i spelbart skick med moddar och allt.

Samma här. Ytterst få spel (max 1 per år) som jag verkligen vill spela på releasedagen. Backlog finns. Har tid att vänta.

Medlem

Var kul att få det gratis redan från början. Tycker spelet funkar väldigt bra prestandamässigt jämfört med tidigare total war titlar. Rätt unika faktioner med för och nackdelar. Väldigt mycket fokus för att få rätt resurser till sina regioner för att kunna utveckla dessa, Konstant tjat från andra faktioner om att tradea resurser som man har och de inte har.

Gillar det duel-liknande systemet som de tagit från Three Kingdoms med.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Lär nog inte skaffa detta när det kommer till Steam för i år skall ju (om det inte försenas) Total War 3 släppas, så lär ha mitt fokus på det istället. Kanske blir ett rea köp om nåt år eller två.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Undrar vad det kommer att kosta, det måste vara riktigt billigt annars så kan CA köra upp något långt i fisblomman. Hatar Epic, hatar Tencent, hatar CCP och alla som lägger sig för dem.

1
Skriv svar