Halo Infinites första multiplayer-test hålls i helgen

Robot
Halo Infinites första multiplayer-test hålls i helgen
Geeks Gaming

Nice. Fick mail om de innan. Se om man hinner köra lite.

Medlem

Jajjemen, sjukt taggad på att pröva mina ringrostiga skills mot bottar under helgen

Medlem

Jag är också inbjuden. Ska bli riktigt roligt det här. Jag har anmält mig både till PC och box, det stod inget i mailen om vilken av platformarna det gällde... ngn som läst ngt om det?

Gnällkuk
Skrivet av maq777:

Jag är också inbjuden. Ska bli riktigt roligt det här. Jag har anmält mig både till PC och box, det stod inget i mailen om vilken av platformarna det gällde... ngn som läst ngt om det?

Borde väl gälla båda?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Borde väl gälla båda?

Antagligen. Bara lite konstigt att de inte angav det. De skickade ut en novell (7000 ord) i förväg som verkligen beskrev allt och lite till om betan. När man väl fick mailet stod det knappt något matnyttig alls.

Medlem

Fick ingen Någon som vill sälja sin :D?

Medlem
Skrivet av maq777:

Jag är också inbjuden. Ska bli riktigt roligt det här. Jag har anmält mig både till PC och box, det stod inget i mailen om vilken av platformarna det gällde... ngn som läst ngt om det?

Det framkommer av nästa mail/meddelande du får på halowaypoint. För vissa är det båda, medan andra bara fått till den ena.

Geeks Gaming

Tips är för er som inte fått eller fått mail men nyckeln inte va med. Gå in på er insider sida och se om där ev finns en nyckel.

1
Skriv svar