Nya gratisspel i Epic Store, nästa vecka väntar A Plague Tale: Innocence

Robot
Nya gratisspel i Epic Store, nästa vecka väntar A Plague Tale: Innocence
Medlem

Trevligt! Jag och tjejen har sett fram emot att spela detta.

Medlem

A plague tale är "the deal" här, brukar inte gilla spel med mycket stealth, men detta var lagom mycket. Helt klart värt en genomspelning.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Wooooo! :D:D:D:D:D:D


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Riktigt nice. Ska bli kul o testa


signatur

Allätare

Medlem

När jag spelade igenom 'A Plague Tale' så kanske man hade fel humör eller så... för jag tyckte spelet var 'Meh'.

Medlem

Osch devon!

Ett spel som jag faktiskt vill spela, tackar!


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Förbannat bra spel som jag lirade ut på Steam. Funderar på att shoppa en PlayStation 5 version så småningom. Utsökt grafik och handling.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Nice! Velat provat den länge men game pass kopian fungera inte bra när jag testaden. Sen behövde man göra ändringar i filer för fix men går inte så bra med spel via xbox game pass

Medlem

Jag tyckte det var riktigt roligt. Hade nog aldrig spelet det om jag inte hade fått nys om next-gen uppdateringen och att spelet fanns att tillgå via Game Pass.

Gillar i regel inte stealth-spel men detta var helt okej, en light variant. Fastnade inte för spelets gameplay utan snarare den fängslande berättelsen.

Medlem
Skrivet av Roqka:

Jag tyckte det var riktigt roligt. Hade nog aldrig spelet det om jag inte hade fått nys om next-gen uppdateringen och att spelet fanns att tillgå via Game Pass.

Gillar i regel inte stealth-spel men detta var helt okej, en light variant. Fastnade inte för spelets gameplay utan snarare den fängslande berättelsen.

Ja, storyn och grafiken var verkligen top-notch.

Gameplay var helt ok men inte i samma klass som ovan.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar