Ny Tales of Arise-trailer handlar om världen och vad du kan göra i den

Robot
Ny Tales of Arise-trailer handlar om världen och vad du kan göra i den
Medlem

Det här är en serie som jag läänge har varit sugen på att testa, men det har aldrig blivit av. Alltid tyckt att dom ser så mysiga ut. Får hoppas att det här blir bra.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Det här är en serie som jag läänge har varit sugen på att testa, men det har aldrig blivit av. Alltid tyckt att dom ser så mysiga ut. Får hoppas att det här blir bra.

Jag hade aldrig riktigt varit bekant med den heller, men senaste 6 månaderna så slog jag till och köpte Vesperia till Switch samt Zestiria och Berseria till PC:n. Klarat de två första, inne på Berseria nu. Blev ganska förtjust i dem, trevligt klassiskt JRPG-hantverk med charmiga karaktärer och mycket rolig interaktion mellan dem. Arise känns som ett självklart köp nu.

Medlem

MEN fi satan va hypad jag blir. Älskar nästan alla tales spel och jag tror detta av det jag sett kommer att leverera!! Fi satan va jag längtar!

Medlem

Måste man lira de föregående spelen i serien eller går det bra att bara hoppa in i detta? Tycker det såg spännande ut i videon nämligen. Jag har på senaste fått upp intressentet för asiatiska spel, främst japanska rpgs, som jag tidigare har undvikit.

Medlem
Skrivet av I am Grööt:

Måste man lira de föregående spelen i serien eller går det bra att bara hoppa in i detta? Tycker det såg spännande ut i videon nämligen. Jag har på senaste fått upp intressentet för asiatiska spel, främst japanska rpgs, som jag tidigare har undvikit.

De spel jag spelat hittills har alla varit fristående, lite som Final Fantasy i att alla spelen delar vissa teman och återkommande element men att de story-mässigt inte är hopkopplade.

Medlem
Skrivet av Erenthal:

De spel jag spelat hittills har alla varit fristående, lite som Final Fantasy i att alla spelen delar vissa teman och återkommande element men att de story-mässigt inte är hopkopplade.

Trevligt! då blir det kanske ett köp i höst om det nu inte kommer till Game pass (det hade varit underbart).

1
Skriv svar