Black Panther-expansionen är det matigaste materialet till Marvel's Avengers sedan releasen

Robot
Black Panther-expansionen är det matigaste materialet till Marvel's Avengers sedan releasen

War for Wakanda släpps 17 augusti.

#expansion, #marvels-avengers


Medlem

Har vi hört något mer av den utlovade Spiderman dlcn?

Tycker inte det känns okej att utlova ett visst dlc till början av året, skjuta på det och lansera annan dlc innan. Men denna dlc kanske är viktigare.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Har vi hört något mer av den utlovade Spiderman dlcn?

Tycker inte det känns okej att utlova ett visst dlc till början av året, skjuta på det och lansera annan dlc innan. Men denna dlc kanske är viktigare.

Finns en risk att Sony har hoppat av avtalet pga av floppen och hoppas att frågorna om spiderman kommer dö ut.

Förmodligen inte men risken finns.

Medlem

Kan tänka mig att testa om det kommer till game pass eller man får någon 80-90% rabatt på spel plus alla expansioner i framtiden. Men inte i dagsläget för det priset. (Ej hemma denna helg så jag kan testa gratis).


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av Sandpapper:

Nu lugnar vi ner oss, det var ett skämt.

Pust, känns som ett väldigt onödigt "skämt" .....

Medlem

svart panter är väl lite rasistiskt va? om man tänker på dom militanta svarta pantrarna.

Avstängd
Skrivet av bulleboss:

Pust, känns som ett väldigt onödigt "skämt" .....

Skrivet av Meurik:

Newsflash: Skämt ska vara roliga. Ditt var knappast i närheten av det.

Newsflash: Smaken är som baken.

Vad tycker ni om spelet? Är ni taggade på gratis DLC?

Medlem
Skrivet av Sandpapper:

Newsflash: Smaken är som baken.

Vad tycker ni om spelet? Är ni taggade på gratis DLC?

Efter att ha bråkat med spelet i en timme och min save inte ville funka med ps5-versionen gav jag upp spelet (igen) ... såg fram emot å testa det med bättre flyt och alla uppdateringar som gjorts sedan release (spelade väl nån månad eller två vid release). Se om jag orkar rond 2 för att få det å lira..

Avstängd
Skrivet av lerb:

Anledningen till att jag inte gillade skämtet var diskussioner som pågått i andra trådar, och att hela woke-grejen kring den här filmen handlar om att folk inte gillar att se starka svarta karaktärer på film. Det är inte kul, det är inte edgy, det är snudd på racism.

Nu har jag förklarat min sida, kan någon nu förklara vad det var som var kul med skämtet?

Det var lite anledningen till skämtet, att det kunde knyta an till det vi diskuterade i andra trådar, "break the ice" så att säga. Tänkte att det var lite kul och vaket av mig, tråkigt att det inte gick hem.

Vad tycker du om spelet annars?

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

svart panter är väl lite rasistiskt va? om man tänker på dom militanta svarta pantrarna.

Black Panther debuterade i "Fantastic Four no. 52", som kom ut i Juli 1966. Svarta pantrarna, som organisation, grundades i Oktober 1966. Eftersom organisationen inte fanns när tidningen släpptes kan vi dra slutsatsen att namnvalet baserades på den ovanliga "Svarta leoparden", även kallad "Svart panter".


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av matt76:

Black Panther debuterade i "Fantastic Four no. 52", som kom ut i Juli 1966. Svarta pantrarna, som organisation, grundades i Oktober 1966. Eftersom organisationen inte fanns när tidningen släpptes kan vi dra slutsatsen att namnvalet baserades på den ovanliga "Svarta leoparden", även kallad "Svart panter".

Black Panther bytte faktiskt namn till Black Leopard i serietidningarna under en kort tid pga Svarta Pantrarna. Men sen kom de fram till att de ska inte behöva byta namn på en karaktär pga att några andra tar samma namn efteråt. Karaktärens svar för att ha bytt namn tillbaka var något liknande att också, dvs inte ville byta namn pga andra.

Inaktiv

Ska bli kul med nya miljöer och nya fiender. På tiden. Är ju x4 XP nu så levlar upp de mer ointressanta hjältarna Hawkeye, Bishop och Widow till 50.

Medlem

Woke eller inte, Black Panther är en totalt ointressant hjälte, en dålig Batman kopia (jätterik, geni, brottsbekämpare). Tycker Black Panthers personlighet är jävligt flat, och hade mycket hellre sett en Sokovia expansion tex. Nästan vad som helst förutom Wakanda.


signatur

I drank what?

Medlem

Köpte spelet långt efter release för någon hundring. Single player storyn var väl värd de pengarna och kan absolut tänka mig att spela denna DLC.

Avstängd

En dålig expansion till ett ånnu sämre spel. Fantastiskt.

Medlem

basspelet är på ytterligare rea på steam så passa på, om man vill testa det.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

En dålig expansion till ett ånnu sämre spel. Fantastiskt.

Jag tycker också om positivitet

Avstängd
Moderator | Testpilot

Rensat kommentarsfältet då det gick ordentligt off-topic i diskussionen. Håll er gärna till ämnet att diskutera spelet utan att behöva lägga enstaka kommentarer om "woke", som just i det fallet, endast är till för att styra konversationen till något annat.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar