FZ ger 15 (eller 60!) chansen att testa Back 4 Blood!

Robot
FZ ger 15 (eller 60!) chansen att testa Back 4 Blood!

Femton stycken kan bjuda in tre kompisar vardera.

#back-4-blood, #beta


Medlem

Kan man spela betan xbox one versionen på series x?

Medlem

Grymt! Vore schyst att testa på Xbox eftersom det kommer till Game Pass.

Är det bekräftat att man ska kunna köra cross-play mellan Xbox och PS? Om det riktigt kul kan jag annars tänka mig att köpa det till PS också.

Avstängd

Eller så gör man följande:

1. Anmäler sig till den öppna betan via den officiella länken, får tillgång några dagar senare.

2. Förköper spelet på steam och får automatiskt tillgång till betan tidigt, sedan väljer man ångra köp.

Rofl.

Avstängd
Skrivet av Roqka:

Grymt! Vore schyst att testa på Xbox eftersom det kommer till Game Pass.

Är det bekräftat att man ska kunna köra cross-play mellan Xbox och PS? Om det riktigt kul kan jag annars tänka mig att köpa det till PS också.

Ja.

Medlem

Tävla för att få gratisarbeta är det nya heta. (själv betatestar jag halo nu, så jag är lika dum)

Avstängd
Skrivet av maq777:

Tävla för att få gratisarbeta är det nya heta. (själv betatestar jag halo nu, så jag är lika dum)

Om du syftat till den tekniska builden av Halo Infinite så är det inte en Beta, det är inte ens en alpha.

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Om du syftat till den tekniska builden av Halo Infinite så är det inte en Beta, det är inte ens en alpha.

Kalla det vad du vill. 343 kallar det en flight. Jag kallar det en beta. Bakgrunden är den samma. Låta folk spela för att hitta buggar i deras system...

Avstängd
Skrivet av maq777:

Kalla det vad du vill. 343 kallar det en flight. Jag kallar det en beta. Bakgrunden är den samma. Låta folk spela för att hitta buggar i deras system...

Nej, det är inte en beta.

Medlem

Stresstest kanske?

Gnällkuk

Nice, får man hålla tummarna då


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv
Skrivet av Chrille_H:

Nej, det är inte en beta.

Varför inte förklara vad du menar istället?

Och vadå inte ens alfatest? Det stadiet är de nog förbi för ett bra tag sedan. Annars blir det nog tight att släppa det I år.

Avstängd
Skrivet av anon_326114:

Varför inte förklara vad du menar istället?

Och vadå inte ens alfatest? Det stadiet är de nog förbi för ett bra tag sedan. Annars blir det nog tight att släppa det I år.

Den tekniska build som de möjliggjort (flight) är för att få feedback på buggar men ocks förslag på funktioner som spelare gärna vill ha i spelet.

Det kommer troligast både en alpha följt av en beta längre fram.

Inaktiv
Skrivet av Chrille_H:

Den tekniska build som de möjliggjort (flight) är för att få feedback på buggar men ocks förslag på funktioner som spelare gärna vill ha i spelet.

Det kommer troligast både en alpha följt av en beta längre fram.

Tack för förtydligande!

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Den tekniska build som de möjliggjort (flight) är för att få feedback på buggar men ocks förslag på funktioner som spelare gärna vill ha i spelet.

Det kommer troligast både en alpha följt av en beta längre fram.

Ah en beta

Medlem

Spännande. Haft lite sug på L4D på sistone så detta blir nog intressant.

Medlem

För de som inte vinner finns det nycklar till betan på alienwarearena. De gäller för båda beta perioderna.

https://eu.alienwarearena.com/ucf/show/2155808/boards/contest...

Medlem
Skrivet av stjärnsoldat:

För de som inte vinner finns det nycklar till betan på alienwarearena. De gäller för båda beta perioderna.

https://eu.alienwarearena.com/ucf/show/2155808/boards/contest...

Gäller endast PC va?

Medlem

Håller man tummarna!

Medlem

Låter ju utmärkt så här inför semestern.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

The Ashen One
Medlem
Inaktiv
Skrivet av Chrille_H:

Eller så gör man följande:

1. Anmäler sig till den öppna betan via den officiella länken, får tillgång några dagar senare.

2. Förköper spelet på steam och får automatiskt tillgång till betan tidigt, sedan väljer man ångra köp.

Rofl.

Nej.

Avstängd
Skrivet av anon_119148:

Jo.

Avstängd
Skrivet av maq777:

Tävla för att få gratisarbeta är det nya heta. (själv betatestar jag halo nu, så jag är lika dum)

Det är värre med såna som betalar för att få gratisarbeta 😅

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Det är värre med såna som betalar för att få gratisarbeta 😅

De som köpt spelet arbetar ju i alla fall för att förhoppningsvis få en mer buggfri produkt som de redan köpt.

Medlem

Sett fram emot detta. Saknar dagarna när man nördade första L4D-spelet med polarna på de kalla vardagskvällarna under hösten 2008.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Det är väl p2w på fzs betanycklar nuförtiden?

Medlem

Lyckas tamefan aldrig vinna något, men försöker ändå. Spelade sönder l4d/l4d2 när dem var aktuella, så vill gärna testa detta också.

"p2w" på betanycklar? Yikes. Såklart att supportrar får lite förtur om det är vad du menar.

Geeks Gaming
12
Skriv svar