1 miljon laddade ner The Witcher: Monster Slayer under första veckan

Robot
1 miljon laddade ner The Witcher: Monster Slayer under första veckan
Avstängd

Ännu en Ingress-kopia som säljer som smör. Har inte testat det själv och lär heller inte göra.

Medlem
Skrivet av Sandpapper:

Ännu en Ingress-kopia som säljer som smör. Har inte testat det själv och lär heller inte göra.

Vilket tråkigt liv du lever där allt som kommer efter något annat är "kopia". Ditt sätt och din attityd säger verkligen allt. Konto sedan July 2021, redan avstängd. Bör nog reflektera på hur du mår, kan vara värt att försöka bli en gladare människa. <3

Må väl.

Medlem

Spelat litegrann och det är ett helt okay spel tyvärr är det lite för hårt fokuserad på att spendera pengar i spelet. Finns ingen reklam alls så det är ett stort positivt för ett F2P spel.

Medlem

Ja just det måste ju testa det här iaf 👍

Medlem
Medlem
Skrivet av Scream112:

Vilket tråkigt liv du lever där allt som kommer efter något annat är "kopia". Ditt sätt och din attityd säger verkligen allt. Konto sedan July 2021, redan avstängd. Bör nog reflektera på hur du mår, kan vara värt att försöka bli en gladare människa. <3

Må väl.

Bra du skrev det. Han är nog gladare nu!

Medlem

Jag får anta att det är ett spel till mobila enheter ( android och iOS)?

Har inte testat de tidigare "go" spelen, men Witcher är ju ett franchise värt att ge en chans, även om det är på mobilen.

Medlem

Ja är ett mobilspel - bra uppdrag och man behöver köra några gånger innan man får ner svårare monster - inget spel som man bara plöjer genom (vilket för mig känns fräshhht)

Medlem

mer witcher åt folket kan aldrig bli fler., så länge dom inte glömmer vart dom kom ifrån och att inte skita I huvudmarknaden och börja bara producera witcher spel till mobilen i framtiden så ^^

Gnällkuk

Det här känns som ett spel som släpptes ett år för sent, hade det varit början av pandemin hade det här nog kunnat varit klart mer framgångsrikt. Jag tror det blir ett nyhetets behag för att sedan dö ut sakta. Witcher är inte Pokémon.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Alltså det här konceptet är ju vettig när det gäller Pokemon , "catch them all". Att fånga Witcher monster låter ganska dumt och tråkigt i jämförelse. Tvivlar på att spelet ens når 5 miljoner nedladdningar på Android


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Sånna här spel kommer bli sjukt stora när alla går runt med AR glasögon.

Just nu är det bara meh för min del.

Medlem

Spelar själv inga mobilspel av denna sorten, men jag uppskattar att de finns till för människor som gör. Tråkigt att det alltid känns som om de ska vara fullkomligt sprängfyllda med miktrotransaktioner däremot.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Det är extremt fokuserat på pay2win redan första gången man öppnar appen tyvärr. De verkar inte ha lärt sig särskilt mycket från PoGo-succen.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

rätt tråkig spelmekanik, man bara viftar svärdet höger till vänster... rätt så enformigt och jag är bara lvl 6.... det lär nog dö ut rätt snabbt om dom inte fixar till det.. .sen varför kan man inte se lvl på monster ? medium säger ju inget ? borde stå lvl 10+ recommended så man inte slösar oils som är engångs use och inte räcker i x minuter som i spelet....

man borde kunna bygga inns eller outposts.. kan man ens få vapen eller armor från quests? rätt fattigt man inte ens har ett silver svärd från början.. tycker dom flesta monster är svaga mot silver och sällan steel.....

raids som i pokemon go hade varit kul.. typ var 5-10 stycken mot nån boss som kan droppa loot ? - är ju tita på pokemon go raid passen där säljer som smör xd

grafiken är det inget fel på direkt - är väl mer spelet har för tillfället inte så mycket djup, man känner sig ensam i spelvärlden trots det är ett gps ar spel så kan man bara skicka och ta emot random gifts från vänner.

ja vi får se om spelet kommer dö ut snabbt eller om dom har planer för att spelet ska leva en längre tid då måste dom lägga in nya features så inte folk tröttnar lika snabbt som det kom, leva bara på namnet lär dom inte komma långt med...

Medlem

Första intrycket efter 10 sekunder in i spelet. 60 FPS!!! Kan Witcher så kan man i mig Pokémon GO!

Medlem

"Över 500 000 dollar (omkring 4,3 miljoner kronor) ska ha spenderats"
Vem fan är så korkad att spendera riktiga pengar i det här skräpet?(och liknande Pay2Win spel för den delen?)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

"Över 500 000 dollar (omkring 4,3 miljoner kronor) ska ha spenderats"
Vem fan är så korkad att spendera riktiga pengar i det här skräpet?(och liknande Pay2Win spel för den delen?)

Fruktansvärt många människor.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag skall nog prova spelet,det är väl som pokemon och det var kul ett tag.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Har inte fastnat, men besökte Borgholms slottsruin idag. Mitt på stora borggården drog jag upp luren. Väldigt passande setting att dräpa en best. Lite fränt var det med den backdroppen.

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Har inte fastnat, men besökte Borgholms slottsruin idag. Mitt på stora borggården drog jag upp luren. Väldigt passande setting att dräpa en best. Lite fränt var det med den backdroppen.

Inte testat spelet än men det är den här aspekten som är mest lockande för mig. Vore kul att dräpa monster under mina IRL skogspromenader. Vore säkert ännu roligare att göra det i grupp med andra spelare men antar att det inte är möjligt.

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

"Över 500 000 dollar (omkring 4,3 miljoner kronor) ska ha spenderats"
Vem fan är så korkad att spendera riktiga pengar i det här skräpet?(och liknande Pay2Win spel för den delen?)

Lägger pengar varje månad på pokemon go, olika mycket beroende på vilka event och raidbossar som finns som jag intresserad av. Får ut mer av pokemon go än av många PC/konsol spel där man bara bygger upp en backlogg av spel man inte orkar spela ändå.

Folk får väl lägga sina pengar på vad de vill som de känner de får nöje av, det ska väl inte andra ha något att göra med?

Fastnade inte riktigt för Witcher då jag tyckte strids-systemet inte va helt 100%. Gillade bland annat inte att crit mini-gamet överlappade med när man ska blocka. Många gånger på quest-monster va man tvungen att få perfect block hela tiden för att ens ha någon chans.

Medlem

Prövade spelet för att kunna komma ut lite mer, men slutade när dom ville att jag skulle gå ut på en motorväg för att göra ett huvuduppdrag..

Medlem
Skrivet av Sweez:

Prövade spelet för att kunna komma ut lite mer, men slutade när dom ville att jag skulle gå ut på en motorväg för att göra ett huvuduppdrag..

Du kan flytta på questet efter ett par timmar.

Medlem

Om det är någon som spelar så lägg gärna till mig, 6103 0411 9010

Avstängd
Skrivet av Scream112:

Vilket tråkigt liv du lever där allt som kommer efter något annat är "kopia". Ditt sätt och din attityd säger verkligen allt. Konto sedan July 2021, redan avstängd. Bör nog reflektera på hur du mår, kan vara värt att försöka bli en gladare människa. <3

Må väl.

Tack för att du bryr dig om mig!

Jag köpte det och och har varit ute hela helgen och jagat monster, bästa spelet jag spelat! 5/5, fantasiskt!

Skrivet av Scream112:

Vilket tråkigt liv du lever där allt som kommer efter något annat är "kopia". Ditt sätt och din attityd säger verkligen allt. Konto sedan July 2021, redan avstängd. Bör nog reflektera på hur du mår, kan vara värt att försöka bli en gladare människa. <3

Må väl.

ska en person som som skriver en 2 radare om ett spel behöva tänka på hur den mår???

UT I VERKLIGA LIVET MED ER DATANÖRDAR, DET ÄR SOMMAR!

1
Skriv svar