Röstklipp från Halo Infinite-test verkar bekräfta battle royale-läge

Robot
Röstklipp från Halo Infinite-test verkar bekräfta battle royale-läge
RmK
Medlem

Nay!

Jag tycker att genren är uttjatat och tråkig. Hade gärna sett att man vågade vara annorlunda.

Medlem

Nay! Vill bara ha ett old school Halo tack!

Medlem

Nay! Håller med RmK, lägg ner alla planer på nya BR, våga testa något nytt!

Det jag såg av matcherna var att miljöerna var fruktansvärt oinspirerande, och sedan var det ja, bara det gamla vanliga, men det är kanske så det ska vara (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Halo har väl alltid haft massor med spellägen. Spelen har ju alltid haft lyxen med stor spelarbas och därför kunnat ha många spellägen rullande.

Själv spelar jag inte btb (big team battle), men inte fan är jag besivken på att läget finns. Jag kan ju alltid bara välja något roligare.

Medlem

Tror inte många här på FZ uppskattar Battle Royale. FInns säkert undantag men jag tror det är mest kids som uppskattar det.

Har jag fel?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Tror inte många här på FZ uppskattar Battle Royale. FInns säkert undantag men jag tror det är mest kids som uppskattar det.

Har jag fel?

Jag gillar det.

PUBG var väl länge otroligt populärt bland gamers, kanske inte längre dock...?

Apex Legends spelas ju fortfarande av väldigt många. Legat bland topp tio mest spelande på Xbox ända sedan det släpptes. Oklart hur det ser ut på andra plattformar.

Gällande Halos BR så är det väl inte det enda spelläget som kommer finnas. Ingen som kommer tvingas spela BR, menar jag.

Känns lite edgy att hata på BR.

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Jag gillar det.

Som sagt, alltid finns det undantag, trevligt att du gillar det! Men jag har fått uppfattningen att det inte är en majoritet på FZ som är för BR? Se bara tidigare trådsvar.

Skrivet av r4v3nl0rd:

Känns lite edgy att hata på BR.

Vilken tur att ingen har hatat på det då.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Gnällkuk

Om det är bra och kul så varför inte? Men det kan nog vara bra att inte introducera det vid start, finns en risk att det blir för fragmenterat med olika spellägen. Satsa på att ha få spellägen i början och göra dessa så bra som möjligt innan man introducerar fler.

Ett bra BR är ganska komplext så ingen vits med att hasta ut det.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av smuts:

Som sagt, alltid finns det undantag, trevligt att du gillar det! Men jag har fått uppfattningen att det inte är en majoritet på FZ som är för BR? Se bara tidigare trådsvar.

Vilken tur att ingen har hatat på det då.

Jag vet. Det verkar vara ett känsligt ämne.

Hat och hat. Tror du förstår vad jag menar. "Haters gonna hate" är ju en välkänd meme.

Men vi kan kalla det gnäll istället. Gnällers gonna gnäll!

Medlem

Vad jag har hört och läst, twitter, är Halo tillbaka och gamers älskar det. Längtar som faan. Singleplayer, co-op, Raytracing.

Medlem

Kan tänka mig att ett Halo BR kan vara intressant men inget jag kommer spela mycket av.
Är mer intresserad av co-op delen och storyn och inte så mycket PvP delen men brukade spela lite när man nyligen införskaffade ett Halo spel

1
Skriv svar