Gratishelgen för Marvel's Avengers gav rejält utslag på pc

Robot
Gratishelgen för Marvel's Avengers gav rejält utslag på pc

Återstår att se om febertoppen var tillfällig.

#marvels-avengers, #steam


Medlem

Gratishelgen gjorde faktiskt att jag nog kommer köpa det på nån rea. Det lilla jag provade var nice iaf.

Medlem

Jag lirade lite kampanien. Var nog ganska okay, men inte tillräckligt (trots rea) att jag ville köpa. Gillar bl.a. inte material grind delen och att man måste levla varje hjälte separat.
Samtidigt tyckte jag inte att det var så "hemskt" som en del Steam reviews skriver.

Avstängd

Försöker att tycka om spelet, men det går inte. De vill inte att jag blir underhållen, de vill endast åt min plånbok.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Gratishelgen gjorde faktiskt att jag nog kommer köpa det på nån rea. Det lilla jag provade var nice iaf.

This.

Om dom hade kunnat haft skådespelarnas ansikten och röster hade det fått bättre genomslag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gå tillbaka och gör renodlade singel player spel istället, tack!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Om dom hade kunnat haft skådespelarnas ansikten och röster hade det fått bättre genomslag.

Det tror jag är ett av problemen. Inte egentligen att dom inte har skådespelarnas ansikten och röster, men det känns ungefär som att dom utgått från dom och sen bara ändrat lite, så det känns bara off.

Avstängd

Förstår verkligen inte vad folk ser i detta. Menar inte ens spelet enbart, filmerna också osv. Är det något jag inte tål är det marvel och liknande skit

Avstängd
Skrivet av General White:

Förstår verkligen inte vad folk ser i detta. Menar inte ens spelet enbart, filmerna också osv. Är det något jag inte tål är det marvel och liknande skit

Marvel är ju bland bästa filmerna som finns! Synd att inte spelet levde upp till det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Om dom hade kunnat haft skådespelarnas ansikten och röster hade det fått bättre genomslag.

Hur mycket tror du Robert Downey Jr kotare per timme?

1
Skriv svar